گمانه زنی ها درباره انتصاب فرماندار جدید فومن/ اعلام مخالفت عاشوری با این انتصاب!

شنیده هایی در شهر از تغییر فرماندار شهرستان فومن به گوش میرسد و گویا استاندار فرد جدید را نیز مشخص نموده و تا چند روز آینده باید شاهد مراسم معارفه این فرد جدید باشیم. این خبر در حالی نزدیک به وقوع است که شنیده شده ناصر عاشوری نماینده فومن و شفت اعلام نموده که برای مراسم تودیع و معارفه حضور نخواهم داشت.

گمانه زنی ها درباره انتصاب فرماندار جدید فومن/ اعلام مخالفت عاشوری با این انتصاب!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ؛ شنیده هایی در شهر از تغییر فرماندار شهرستان فومن به گوش میرسد و گویا استاندار فرد جدید را نیز مشخص نموده و تا چند روز آینده باید شاهد مراسم معارفه این فرد جدید باشیم!!

شنیده شد سرانجام حکم بازنشستگی فرماندار شهرستان فومن صادر شده و حتی حجت الاسلام مصطفی حائری فومنی مشاور وزیر امورخارجه در مراسم سالگرد مادر اسماعیل قربانزاده در سخنرانی خود اعلام نمود که به جهت قدردانی از زحمات فرماندار به این مراسم برای سخنرانی آمده ام و فرماندار در شرف بازنشستگی هستند!

نکته جالب توجه آنجاست که قربانزاده از زمان دولت احمدی نژاد فرماندار فومن است و حکم خود را از مصطفی محمد نجار وزیر کشور دولت قبل دریافت نموده است.

همچنین شنیده شده در پی تغییر فرماندار و معرفی میرشمس مومن زاده که اصالت صومعه سرایی دارد از طرف استانداری گیلان بعنوان فرماندار جدید،ناصر عاشوری نماینده فومن و شفت اعلام نموده که برای مراسم تودیع و معارفه حضور نخواهم داشت.البته باور این مسئله از دید بسیاری سخت است زیرا نماینده مردم فومن و شفت بارها ثابت کردهـ که راه تعامل با انواع احزاب و جبهه ها و جریان ها را به خوبی بلد است.این مورد را با توجه به سازگاری نماینده شهر فومن در چهار دولت سازندگی و اصلاحات و بهار و اعتدال به خوبی میتوان مشاهده کرد.

میرشمس مومن زاده را بیشتر بشناسیم!

اما یکی از پایگاه های خبری شهرستان صومعه سرا درباره مومن زاده که پیشتر به عنوان یکی از گزینه های جدی برای فرمانداری صومعه سرا مطرح شده بود اینگونه مینویسد : «میرشمس مومن زاده صومعه سرایی الاصل بوده و پس از سالها به عنوان فرمانداری بومی برای صومعه سرا مطرح شده و قطعاً مناسبترین گزینه برای تصدی فرمانداری صومعه سرا میباشد.وی از نیروهای معتدل و دارای تعامل سازنده در استان به شمار میرود و هم اکنون در استانداری گیلان مشغول بکار میباشد، ایشان همچنین سابقه معاونت فرماندار صومعه سرا و بخشدار بخش مرکزی صومعه سرا را در کارنامه خود داشته و نامزد انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در صومعه سرا نیز بوده است.»

با اینحال با نگاهی به سابقه این فرد در برخی گزارشات میتوان دریافت که وی در گذشته از علاقه مندان به جبهه دوم خرداد نیز بوده است که خود این مسئله میتواند حساسیت های زیادی را مخصوصاً برای طیف حزب الله شهرستان فومن به وجود آورد!

در پایان باید به این مسئله توجه داشت که شهرستان فومن به دلیل وجود گروه های مختلف سیاسی در دقایق آخر شاهد تغییراتی خواهد بود که هیچکس حتی فکرش را هم نخواهد کرد(برای نمونه میتوان به خبر خبرگزاری ایلنا درباره سمت معاون فرمانداری فومن محمد ابروفراخ اشاره کرد) ؛ با اینحال باید منتظر ماند و دید که در سیاسی ترین شهر استان گیلان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه