شبکه شباب در گیلان در حال گسترش است

وی با اشاره به گسترش شبکه شباب در گیلان تصریح کرد: هر چند این شبکه ضعف هایی دارد اما امروز در آغاز راه هستیم و برای گسترش این شبکه برنامه ریزی می شود

شبکه شباب در گیلان در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ،سردار هامون محمدی  فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش بسیج و رسانه با اشاره به سالروز عملیات کریلای ۵ اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس احساس تکلیف کردند وتا پای جان از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی با بیان اینکه مکتبی که امام  خمینی (ره) برای ملت ایران تعریف کرد انسان های طرا انقلاب اسلامی تربیت می کند افزود: امروز استکبار جهانی برای تقابل با جمهموری اسلامی هزینه های بسیاری صرف می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بید از تمام توان خود برای مقابله با استکبار استفاده کنیم گفت: دفاع از ولایت مهم ترین وظیفه رسانه ها است چرا که امروز رمز موفقیت مااین است که ولایت فقیه هدایت کننده ملت به سمت قله های رفیع پیشرفت است.

محمدی ایجا شبکه شباب به عنوان شبکه رسانه های متمایز از سایر شبکه های دنیا را مورد تاکید قرارداد و گفت: امروز بیشتر رسانه های دنیا در دست استکبار و صهیونیست است و بنا به دستور رهبر انقلاب باید شبکه رسانه ای جدا از شبکه رسانه ای استکبار داشته باشیم.

وی با اشاره به گسترش شبکه شباب در گیلان تصریح کرد: هر چند این شبکه ضعف هایی دارد اما امروز در آغاز راه هستیم و برای گسترش این شبکه برنامه ریزی می شود

محمدی با بیان اینکه هر جا که تامین منافع آمریکا که مبتنی بر ظلم و ستمگری است وجود داشته باشد، تفکر امام (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی در آنجا است و اجازه نمی دهد که عرصه سلطه گری استکبار افزایش یابد افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران آمریکا را از پوش ش رسانه ای خود خارج کرده است و با شفاف سازی به بیان چهره استکباری غرب می پردازد.

وی با تاکید بر اینکه آوازه شکست ناپذیری استکبار بلند شده و امروز ملت‌ها با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند اظهار داشت : سه موضوع امروز جز مهمات و وظایف رسانه ها است  تدوام این مسیر است

فرمانده سپاس قدس گیلان با بیان اینکه بسیاری از چهر‌ه‌های ابتدای انقلاب و نظام دارای وجهه مثبت بودند و امروز چرخش ۱۸۰ درجه‌ای پیدا کردند و یا عده ای احساس می کنند که ضرر کرده اند گفت: استمرار و پافشاری بر حق مهم است و باید برای تداوم انقلاب بر اهداف و آرمان های پافشاری کرد.

وی حمایت از ولایت فقیه و تکیه و معرفی توان داخلی را از دیگر وظایف مهم رسانه و نیروهای انقلابی عنوان کرد و گفت: دشمن امروز درک کرده است که رمز موفقیت ایران اسلامی در سایه رهنمودهای ولایت فقیه است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه