باید مراقب جریان فرصت‌طلب در دولت بود/ لزوم رسیدگی به موضوع توسط قوه قضائیه

کوثری گفت: دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه باید با کسانی که علیه نهادهای انقلابی مطالبی را مطرح می‌کنند، برخورد کنند تا شاهد تکرار این اقدامات و ایجاد فتنه جدیدی در کشور نباشیم.

باید مراقب جریان فرصت‌طلب در دولت بود/ لزوم رسیدگی به موضوع توسط قوه قضائیه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یادداشت منتشر شده در سایت خبر آنلاین و نفوذ یک جریان در دولت، اظهارداشت:‌ این جریانات، فرصت‌طلبانی هستند که به دنبال فرصتی برای سوءاستفاده می‌گردند که از جمله آن می‌توان به سایت خبر آنلاین اشاره کرد که این مطالب را منتشر کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: این افراد و جریانات با اقدامات خود ذات‌شان را نسبت به نیروهای انقلاب نشان می‌دهند اما قطعاً بدانند که راه به جایی نخواهند برد و مردم به خوبی می‌دانند که نیروهای سپاه افرادی متعهد و دلسوز هستند.

کوثری خاطرنشان کرد: مردم به خوبی می‌دانند که چه کسانی به معنای واقعی کلمه خدمت می‌کنند و چه کسانی فقط حرف می‌زنند و یا حتی خیانت می‌کنند.

وی در پایان گفت: قطعا و یقینا اینگونه نیست که این اقدامات بی پاسخ بماند و پاسخ لازم به آنها داده خواهد شد اما بهتر این است که دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه به این مسئله هر چه سریعتر رسیدگی کنند تا افراد دیگری جرأت نکنند این قبیل حرف‌های بی ربط را برای ایجاد فتنه‌ دیگری مطرح کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه