مشکلات مسکن مهر رودبار بی بدیل است/ ۲۰۰ واحد آماده تحویل است متقاضی وجود ندارد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، گفت: ۲۰۰ واحد مسکن مهر در لوشان آماده تحویل است اما هیچ متقاضی در این شهر وجود ندارد، از یک هزار پروژه منجیل هیچ قرار دادی ثبت نشده، پروژه رودبار هم به تعاونی واگذار شده است.

مشکلات مسکن مهر رودبار بی بدیل است/ ۲۰۰ واحد آماده تحویل است متقاضی وجود ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرنگار زیتون خبر، شعبانعلی خاوری امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودبار که در سالن شهید سید یونس رودباری فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان جایگاه ویژه ای را در کشور در حوزه راه برخوردار است.

وی ادامه داد: از ده هزار و ۹۰۰ کیلومتر آزاد راه کشور گیلان دارای ۵۳ کیلومتر آزاد راه است که همه آن در شهرستان رودبار واقع شده است.

این مسئول از تعهدات و بدهکاری ۱۳۰ میلیاردی اداره کل راه وشهرسازی گیلان خبر داد و ادامه داد: در سه شهرستان رودبار، رودسر و تالش در حوزه راه روستایی با شاخص کمتر برخورداری مواجه ایم.

وی امضاء تفاهم نامه برای برخورداری راه های ارتباطی روستاها از آسفالت را از برنامه های در دستور کار عنوان نمود.

خاوری ابراز کرد: از مجموع ۲۷ هزار مسکن مهر استان گیلان یک هزار و ۹۰۷ پروژه در رودبار در دست ساخت است که متاسفانه با مشکلات بی بدیل و بی نظیری روبروست.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ واحد مسکن مهر در لوشان آماده تحویل است اما هیچ متقاضی در این شهر وجود ندارد، از یک هزار پروژه منجیل هیچ قرار دادی ثبت نشده، پروژه رودبار هم به تعاونی واگذار شده و امیدواریم مسکن مهر رستم آباد هم هرچه زودتر به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه هیچ گونه منابع مالی ملی و استانی برای مرمت و نگهداری آزاد راه وجود ندارد، گفت: خط کشی سرد جاده ها یک هزار و ۲۰۰ تومان و یک کیلومتر گاردیل گذاری ۱۵۰ میلیون تومان برای اداره را هزینه دارد.

وی ابراز کرد: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات آسفالت ومرمت را های اصلی و فرعی چندسالی است که مغفول مانده است.

خاوری از بهره برداری مسیر چهارخطه منجیل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مسیر ۹۰۰ متری آزاد راه به همراه مسیر چهارخطه برای کاهش حجم ترافیک به بهره برداری می رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه