جشنواره عمار عملیات جنگ های نامنظم در فضای فرهنگی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، گفت: جشنواره عمار صف آرایی اهل ایمان در دوره آخر الزمان برابر ظالمان آخرالزمانی و عملیات جنگ های نامنظم در فضای فرهنگی است.

جشنواره عمار عملیات جنگ های نامنظم در فضای فرهنگی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام سعید مهدوی در افتتاحیه جشنواره فیلم عمار در خانه میرزاکوچک خان رشت با تقدیر از شیوه مکان یابی این مراسم، نهضت جنگل میرزا را کوچک خان را ندای استکبار ستیزی از خطه گیلان دانست و در توصیف ساختار این جشنواره، گفت: تولیدات این جشنواره مردمی با بیان زوایای مختلف از منظر هنر اسلامی است.

وی در ادامه این مطلب با معرفی جشنواره عمار به عنوان یکی از سلاح های فرهنگی در نبرد با جنگ نرم دشمن، افزود: تولیدات جشنواره عمار با کمترین امکانات و هزینه های مالی معنایی اخلاقی و فرهنگی با زبان هنر دارد و تولید کنندگان آن دنبال شناسایی مخاطبان خود و افزایش دامنه تاثیرگذاری با افزایش محتوایی می باشند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان جشنواره فیلم عمار را عملیات جنگ های نامنظم در فضای فرهنگی توصیف کرد و افزود: دشمن با استراتژیک رسانه ای در جبهه تهاجم فرهنگی به صورت غیر مستقیم و با ساختار فراگیر برنامه های خود را طراحی نموده ا ست.

جنگ نرم سنگر ایستادگی استکبار مقابل فرهنگ مهدویت

وی با تأکید بر اینکه جنگ نرم را باید به ناتوی فرهنگی تعبیر نمود، بیان کرد: جشنواره عمار صف آرایی اهل ایمان در دوره آخر الزمان برابر ظالمان آخرالزمانی است.

مهدوی در خاتمه قرآن را معجزه ای در حوزه ادبیات دانست و در مورد تجهیز دشمن در اردوگاه تهاجم فرهنگی، اظهار کرد: نظام سلطه از ابزار هنر در راستای تخریب فرهنگ ایرانی و اسلامی نهایت استفاده را برده است.

علی ذاتی دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در گیلان در ادامه مراسم افتتاحیه این فستیوال کشوری در تشریح برنامه های آن در گیلان، گفت: ۳۰۳ نفر در استان گیلان اثار خود را به دبیرخانه جشنواره در استان فرستادند که ۴۳ اثر فیلمسازان در کنار ۱۱ فیلم اولی که امسال تولید آثار دارند مورد داوری قرارگرفته است.

وی ابراز کرد: نمایش آثار جشنواره فیلم عمار در مراکز علمی، فرهنگی، آموزشی و پرورشی استان اکران می شود.

به گزارش «دیارباران» در خاتمه مراسم از خانواده شهیدان حاج قاسم خانواده حسینیان و غلام رضا پور رجبی توسط حجت الاسلام والمسلمین مهدوی تقدیر بعمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدمهرافروز
باسلام محضرشمادوستان خوبم بنده با45سال سن وفعالیتی به درازای 30واندی سال همه جریانات فرهنگی راتاکنون رصدکرده ام..آیاحضرت ایشان ازعمق فاجعه موج کره ای یانمایش روزانه محصولات هالیوودی وغربی باهدف خاص دررسانه های متعددملی خبردارند؟این محصولاتی که تولید اسلامی شده یامی شوند کجایند؟تلفن همراه آمد...ماکاری نکردیم شدیم کاربر...انواع خدمات کاربری ازسوی دشمنان شناخته شده ماازفیس بوک.وایبربگیریدتابقیه نیزواردکشورشدندبازم شدیم کاربر....مدتی قبل باحاجی مهدوی رودروشدم سئوالاتی پرسیدم ایشان فقط فرمودند:مادغدغه دارم....تاکی فقط دغدغه..آیاوقتش نرسیده این جنبش بیداری نرم افزاری که بیش ازدودهه رهبرمعظم انقلاب ازآن به امری مهم یادکرده اندبایدبه مدارس کشیده شود؟ دلم واسه این بودجه هایی میسوزدکه ازصندوق بیت المال صرف جلسه.همایش و...می شودوازنتایج وخروجی های اینهمه جنبش های به اصلاح فرهنگی خبری نیست...بنده درجریان کامل فعالیتهای تیمهای مختلف فرهنگی استان وبعضاًکشورمی باشم..امیدوارم همه مابه خودآییم..عزیزان دشمن بابرترین ابزارهایش برای همه فرزندان این مرزوبوم حیاط خلوت ایجادکرده اند...بیاییدکمی بترسیم ازاین عرصه پرخطرکه درسرراه ماسبزشده است..بیاییم بیشتربترسیم و...کمترشعاربدهیم وآمارنادرست ندهیم...الحمدلله رب العالمین
در حاشیه