توهین وقیحانه سایت معاون مطبوعاتی ارشاد به مقدسات و یادگاران دفاع مقدس

سایت منتسب به حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با انتشار یادداشتی تحت عنوان «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس جمهور»، به مقدسات و یادگاران دوران دفاع مقدس اهانت کرد.

توهین وقیحانه سایت معاون مطبوعاتی ارشاد به مقدسات و یادگاران دفاع مقدس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، خبر آنلاین، امروز (چهارشنبه) یادداشتی از فردی به‌ نام “حمیدرضا شاه‌محمدی” منتشر کرد که در آن به دو تن از صحابه خاص رسول خدا و یادگاران دفاع مقدس اهانت شده است.

نگارنده این یادداشت که در ‌تاریخ ۱۵ دی به رشته تحریر درآمده، با استفاده از ادبیات وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی و ضد انقلاب، حملات بی سابقه‌ای به نهادهای انقلابی و اتهاماتی گسترده به بسیج و سپاه وارد کرده است.

“خبر آنلاین” در این یادداشت، با سوءاستفاده از اظهارات احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و سخنرانی حسن روحانی رئیس دولت یازدهم در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، سپاه و بسیج را به فساد متهم کرده است.

تسنیم در ادامه تصریح کرد: نویسنده در فراز پایانی این یادداشت سراسر اهانت‌بار خود نوشته است: اگر چرخ‌های اقتصاد به دست اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نچرخد، باید منتظر باشیم که سلمانها و ابوذرهای فاسد، دیر یا زود کشور را به ورطه سقوط رهنمون کنند.

گفته می شود خبرگزاری “خبرآنلاین” وابسته به “حسین انتظامی” معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و “علیرضا معزی” دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
قرائی
خب راست میگه دیگه. سپاه بکشه بیرون
مری در پاسخ به قرائی
سپاه نباشه که کشورو آب میبره پسر
در حاشیه