کادوی شلوار جین ایرانی ها برای نتانیاهو

چه کسی گفته، حکومت ایران شلوار جین و موزیک غربی را ممنوع کرده است. کسی که نمی داند ما شلوار جین می پوشیم، چطور می داند که ایران در حال تولید سلاح اتمی است

کادوی شلوار جین ایرانی ها برای نتانیاهو

به گزارش ۸دی نیوز، سایت صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نوشت: شلوار جین باعث شد که نتانیاهو مورد تمسخر ایرانی ها قرار بگیرد.

این سایت نوشت: ایرانی ها در پیام های توئیتری خود، نتانیاهو را مسخره کردند و نوشتند: “چه کسی گفته، حکومت ایران شلوار جین و موزیک غربی را  ممنوع کرده است. کسی که نمی داند ما شلوار جین می پوشیم، چطور می داند که ایران در حال تولید سلاح اتمی است؟”

05(97)

 

یدیعوت آحارنوت نوشت: جوانان ایرانی در توئیر واکنش های شدیدی نسبت به حرف های اخیر نخست وزیر اسرائیل نشان دادند و با عکس هایی که از شلوار های جین خود منتشر کردند، به نوعی حرف های نتانیاهو را مسخره کردند.

شبکه توئیتر چند روزی است که پر شده است از عکس های جوانان ایرانی که شلوار جین می پوشند و این عمل به نوعی تمسخر مستقیم حرف های نتانیاهو در مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی بود.

 

در ادامه سایت یدیعوت آحارنوت چند عکس از عکس هایی که جوانان ایرانی از خود با شلوار جین در توئیتر گذاشته بودند را در خبر خود قرار داد.

 

روزنامه نیویورک تایمز نیز در واکنش به این پیام های توئیتر نوشت: جوانان ایرانی مانند هر کجای دنیا آزاد هستند که شلوار جین بپوشند و حتی به موزیک های غربی گوش بدهند.

02(225)

03(163)

04(116)

01(287)

 

منبع: جام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
iii
چه جالب همش میگیم لعنت به امریکا و مرگ بر اسراییل اما اخرش هم لیاسهای فرهنگی امریکارو میپوشیم و برای اسراییل که اینقدر ازش بدمون میاد عکس میفرستیم..
در حاشیه