جشن رقص زنانه به همراه “دی‌جی بانو” با هدف امور خیریه!

یک کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی که دارای مجوز از وزارت ارشاد برای کلاس‌های گویندگی خبر و … است، اقدام به برگزاری جشن و دور همی ویژه بانوان کرده است.

جشن رقص زنانه به همراه “دی‌جی بانو” با هدف امور خیریه!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، اخیراً یک کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی که دارای مجوز از وزارت ارشاد برای کلاس‌های گویندگی خبر و … است، اقدام به برگزاری جشن و دور همی ویژه بانوان کرده است.

این کانون آگهی و تبلیغاتی ضمن تبلیغ برخی از کالاها مانند مواد شوینده، کرم‌ها و … در این مراسم دورهمی مسابقات رقص نیز برگزار می‌کنند.

به گفته یکی از برگزار کنندگان این جشن این برنامه بیشتر جنبه سرگرمی داشته و مهمترین برنامه آن هم “بزن و برقص” است.

این کانون همچنین اقدام به برگزاری مسابقات خوانندگی به همراه دی جی بانو کرده است.

خاطرنشان می شود این اولین باری نیست که این کانون جشن رقص برگزار می‌کند و پیش از این نیز بارها این اقدام را انجام داده است.

البته به گفته مسئولان این برنامه،‌ بخشی از هزینه‌های دریافتی از شرکت کنندگان که برای هر نفر ۲۸ هزار تومان اعلام شده، صرف امور خیریه می‌شود.

این در حالی است که پیام‌های تبلیغاتی این جشن رقص در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده منتشر شده است.

با رویکرد جدیدی که وزارت ارشاد در دولت یازدهم در پیش گرفته است،‌ اجرای برنامه‌های رقص و آواز تا حد زیادی گسترش یافته است و بیشتر این برنامه ها به طور غیر قانونی برگزار می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
قرائی
به چه چیزایی گیر میدینا. خوبه خودتون دارید میگید مخصوص بانوان. بعدشم باهدف امور خیریه انجام میشه. خب دیگه مشکل کجاست؟ اها فهمیدم شماها با شادی ملت مشکل دارید
آنلاین در پاسخ به قرائی
آدمی که اصلا به احکام دین خودت آگاه نیستی!! رقصیدن زن پیش زن هم اشکال دارد! فقط شماها یک دنیا حرف دارید همین
علی
این همه در دولت قبل بیت المال رو به تاراج بردند زیاد برای شما مهم نبود الان رقصیدن زنان برای زنان خیلی گناه ومشکل اصلی مردمه عجب!!!!!!
در حاشیه