بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی آب منطقه ای گیلان در صومعه سرا

همزمان با هفته دولت سه پروژه عمرانی آب منطقه ای گیلان با صرف هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و هشتصد میلیون ریال در شهرستان صومعه سرا افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی آب منطقه ای گیلان در صومعه سرا
به گزارش ۸دی، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان صومعه سرا، مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان و جمعی از مسئولان و مردم منطقه، پروژه احداث بند انحرافی مناره بازار شهرستان صومعه سرا افتتاح و به بهره برداری رسید.
برای ساخت بند انحرافی مناره بازار صومعه سرا که با هدف تأمین و بهبود آب زراعی مورد نیاز حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی شالیکاری روستاهای اباتر، مناره بازار، خشتامدخ، لشمرزمخ و چکوور احداث گردید، بالغ بر ۱ میلیارد و نهصد میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی آب منطقه ای گیلان هزینه گردید.
بر اساس این گزارش همچنین در همین روز پروژه ترمیم بند انحرافی روستای محمود کیان شهرستان صومعه سرا با صرفه هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و یکصد میلیون ریال و نیز پروژه حفر و تجهیز چاه عمیق روستای واقعه دشت این شهرستان با هزینه ای بالغ بر هشتصد میلیون ریال از محل اعتبارات آب منطقه ای گیلان به بهره برداری رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه