ایشان به مباحث کارشناسی تسلط ندارند!

محل بحث ما در مورد کشاورزی و دغدغه های کشاورزان است و کسی می آید فارغ از اصل موضوع مسیر بحث را منحرف می کند و در مورد چیز دیگری صحبت می کند لاهوتی گفت : اعتراض نماینده لاهیجان نشان داد که ایشان به مباحث کارشناسی تسلط ندارند و اعتراض نامبرده به معنای عدم تسلط ایشان به مباحث کارشناسی ست.

ایشان به مباحث کارشناسی تسلط ندارند!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از گیل خبر، مهرداد بائوج لاهوتی در واکنش به سخنان ایرج ندیمی گفت: بنده متاسفم که برخی نمایندگان وارد مباحثی می شوند که مرتبط با موضوع نیست و وقت و زمان مجلس را اینگونه ضایع می کنند. مثلاً محل بحث ما در مورد کشاورزی و دغدغه های کشاورزان است و کسی می آید فارغ از اصل موضوع مسیر بحث را منحرف می کند و در مورد چیز دیگری صحبت می کند لاهوتی گفت : اعتراض نماینده لاهیجان نشان داد که ایشان به مباحث کارشناسی تسلط ندارند و اعتراض نامبرده به معنای عدم تسلط ایشان به مباحث کارشناسی ست.

وی گفت: باید در ارتباط با موضوع صحبت کرد نماینده باید در مورد متن و موضوع صحبت کند .نباید شعاری صحبت کرد شعاری صحبت کردن در مورد آمریکا چه ارتباطی مثلا با فلان ماده مورد بحث دارد.

لاهوتی تصریح کرد بنده در روز چهارشنبه گذشته به اظهارات نماینده لاهیجان تذکر دادم و گفتم شما در مورد موضوع صحبت کن ما داریم در مورد چای صحبت میکنیم این آقا می آید و در مورد چیز دیگری صحبت می کند ما در مورد برنج داریم صحبت می کنیم ایشان در مورد فلان کشور، صحبت می کند ما بیایم در مورد چای برنج و ابریشم صحبت کنیم و مشکلات کشاورزان را برطرف کنیم نه اینکه مسیر بحث را تغییر دهیم

مواضع ما و نظام ما در مورد آمریکا مشخص است لذا لازم نیست که برای خارج شدن از موضوع اصلی که تقاضای مردم و کشاورزان است به هر اصل مسلمی که مرتبط با موضوع بحث نیست دست بیاویزیم.

نماینده مردم لنگرود درمجلس،اظهارداشت: تذکر بنده تنها فقط مرتبط با ایشان نبوده، بلکه انتقاد بنده به آن دسته از نمایندگانی ست که خارج از موضوع صحبت می کنند که البته نماینده لاهیجان هم جزئی از آنان است بنده امیدوارم دوستان رویه نادرست خودشان را اصلاح کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه