آقای دکتر بهبودی! مردم کدام گفته شما در رابطه با بیمارستان سیاهکل را باور کنند؟/ ببینید که استخدامهای بی رویه چه بر سر گیلان آورده است

در ماه ها و سالهای گذشته هر کدام از مسئولین وعده های شیرینی را برای اتمام ساخت بیمارستان سیاهکل و درمانبستر دیلمان می دادند که در اینجا آن وعده ها یادآوری شده است.همچنین مشکلات کارمندان بهداشت پس از استخدامهای جدید نیز بررسی شده است.

آقای دکتر بهبودی! مردم کدام گفته شما در رابطه با بیمارستان سیاهکل را باور کنند؟/ ببینید که استخدامهای بی رویه چه بر سر گیلان آورده است

به گزارش ۸دی نیوز ، مردم شهرستان سیاهکل چندین سال منتظر ماندند تا یک بیمارستان در این شهر احداث بشود.

پس از گذشت سالها سرانجام در دولت گذشته تصمیم بر این گرفته شد تا یک بیمارستان ۳۲ تختخوابه در مرکز سیاهکل و یک درمانبستر نیز در دیلمان احداث بشود.

مردم از این بابت بسیار خوشحال بودند زیرا سرانجام یکی از نیازهای اصلی آنها در حال برآورده شدن بود.

ساخت و ساز شروع شد و حتی نمای ساختمانها نیز در حال نصب شدن بود. اما به یکباره عملیات ساخت آهسته و آهسته تر شد و کار به جایی رسید که دیگر نشانی از ساخت و ساز نبود.

سپس گفتند که ۹۵ درصد ساختمان آماده است و فقط می بایست آن را تجهیز کنیم.

پس از آن هر کدام از مسئولین وعده های شیرینی را می دادند ، از جمله آنها آقای دکتر بهبودی قائم مقام وزیر بهداشت در استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود که در زیر گفته های وی در تاریخهای مختلف برای شما آورده شده است.

behbodi_bimarestan_dar_siahkal

حسن بهبودی در تاریخ اول مرداد سال ۱۳۸۸ در جریان بازدید از پروژه‌ بیمارستان سیاهکل اظهار داشت: عملیات اجرایی این بیمارستان ۳۲ تختخوابی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال ۸۶ در سیاهکل آغاز شد.

وی زیربنای این بیمارستان را ۳ هزار و ۲۰۰ متر و مساحت کل زمین را ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: امسال برای این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و در سفر دور دوم هیئت دولت به گیلان نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام برای آن مصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: این پروژه ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با جذب اعتبار تا اواسط سال آینده به اتمام می‌رسد.

با کلیک کردن بر روی تاریخها می توانید جزئیات خبر را مطالعه کنید.

بعید میدانم در سال جاری این بیمارستان آماده بهره برداری بشود. (دی ۹۱)

بیمارستان سیاهکل خرداد ماه ۹۲ افتتاح می‌شود. (اسفند ۹۱)

بیمارستان سیاهکل در شش ماهه اول امسال افتتاح می شود. (خرداد ۹۲)

ایجاد درمان بستر دیلمان سیاهکل از برنامه‌های در دست اجرای علوم پزشکی در سال جاری می باشد. (مرداد ۹۲)

محرابیان مشاور رئیس جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار

با توجه به پیشرفت ۹۵ درصدی این بیمارستان ، می بایست با کمک دولت ، این بیمارستان را تا ۲ ماه آینده برای پذیرش بیمار آماده کرد. (اسفند ۹۱)

کیهان هاشم نیا در جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان گفت : 

۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر اخیر رییس جمهوری به گیلان برای اجرای برخی پروژه ها از جمله بیمارستان سیاهکل و درمانبستر دیلمان مصوب شد. (مرداد ۹۲)

البته می بایست به این نکته نیز اشاره کرد که با توجه به اینکه بعضی از پرسنل بیمارستان در آزمون استخدامی پذیرفته شده اند ، ولی با توجه به اینکه بیمارستان شروع به کار نکرده است ، این افراد همچنان در حالت معلق به سر می برند.

به گزارش درسیاهکل ، ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان سیاهکل به پرداخت نشدن حقوق کارمندان بهداشت اشاره کرد و گفت : در سال گذشته این اداره در گیلان نتوانست ۲۷ میلیارد تومان حقوق کارکنان خود را بپردازد.

وی به دلیل این کار اشاره کرد و تأکید کرد : هیئتهای امناء در دانشگاه های علوم پزشکی و دیگر دانشگاه ها از اختیارات خود سوء استفاده کردند و سه هزار نفر به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرند. که بیشتر آنها نیز غیر متخصص هستند و این در حالی صورت گرفت که قرار نبود این کار را انجام بدهند ، اما هر شخصی فامیل و آشنایان خود را به آن ورود داده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ادامه داد : یکی از معاونان علوم پزشکی به بنده می گوید که اگر این پول را برای ما نگیرید ، حتی هزینه خرید سرنگ بیمارستانهای دولتی را نداریم .آقایان باید پاسخگو باشند ، مردم باید بدانند که در این استان و کشور چه گذشته است. چرا با این استان این کار را کردید و این بلاها را بر سر مردم آوردید.

درسیاهکل : برای پی گیری گفته های ندیمی و خواسته های به حق کارمندان بهداشت ، خبرنگار درسیاهکل با انجام یک تحقیق میدانی متوجه مشکلات این افراد شد که در ذیل به آن اشاره شده است.

_ جذب تعداد زیادی از نیروهای قراردادی در واحدهای مختلف اعم از حسابداری ، مامایی ، بیماریها ، پرستاری ، بهداشت خانواده ، بهداشت محیط ، آزمایشگاه

_ پرداخت نشدن حق مسکن پرسنل رسمی و پیمانی از ابتدای سال ۹۲ تا کنون

_ پرداخت نشدن اضافه کار پرسنل رسمی و پیمانی از ابتدای سال ۹۲ تا کنون

_ پرداخت حقوق کارکنان رسمی و پیمانی بعد از تاریخ ۳۱ در اکثر ماه ها

_ پرداخت اضافه کار به پرسنل قراردادی در نتیجه کم شدن اضافه کار پرسنل رسمی و پیمانی

_ موافقت با انتقال تعداد زیادی از نیروهای قراردادی از خارج استان به گیلان و در نتیجه مواجه شدن با مشکل پرداخت مزایای آنها

_ با توجه به اینکه پرسنل قراردادی برای نقاط محروم و مناطق کوهستانی دیلمانات قرارداد بسته شده ، ولی اکثر آنها حداقل سه روز در هفته را در شهر به سر می برند.

_ لازم به ذکر است با توجه به اینکه پرسنل رسمی و پیمانی از از ابتدای سال ۹۲ تا کنون حق مسکن خود را دریافت نکرده اند ، پرسنل قراردادی هر ماهه همراه با حقوقشان این مبلغ را دریافت کرده اند!!!

_ جذب بعضی از نیروهای قراردادی بدون مدرک تحصیلی دانشگاهی و حتی دیپلم

_ پرداخت نشدن حق مأموریت پرسنل رسمی و پیمانی در سال ۹۲

_ کاهش پرداخت حق مأموریت پرسنل رسمی و پیمانی از سال ۹۱ به ازای هر ماه ، به علت ازدیاد نیروهای قراردادی مأموریت بگیر

_ تعداد بسیار محدودی از نیروهای قراردادی ، بومی سیاهکل هستند و به همین جهت از اینکه درسیاهکل مشغول به کار هستند نیز ناراضی می باشند و بسیاری از آنها نیز در مدت زمانی کوتاه انتقالی خود را برای خدمت به شهرستانهای دیگر دریافت می کنند.

منبع: درسیاهکل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه