جشنواره فیلم عمار در گیلان سه شنبه در خانه میرزا کوچک افتتاح می شود

دبیر اجرایی جشنواره فیلم مردمی عمار در گیلان از برپایی آئین افتتاحیه این جشنواره در منزل تاریخی میرزاکوچک خان خبر داد.

جشنواره فیلم عمار در گیلان سه شنبه در خانه میرزا کوچک افتتاح می شود

به گزارش ۸دی نیوز،‌ علی ذاتی در گفتگو با ماسال نیوز اظهار کرد: آئین افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره عمار گیلان، روز سه شنبه شانزدهم دی ماه، از ساعت ۱۸:۳۰ در منزل میرزا کوچک خان جنگلی برگزار می شود.

دبیر جشنواره مردمی عمار در گیلان در ادامه افزود: در این مراسم که با حضور خانواده های شهداء، اکران کنندگان، اساتید و بزرگان جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار می شود، ضمن افتتاح این جشنواره در گیلان، برخی از آثار این دوره اکران می شود.

ذاتی با اشاره به برنامه های آئین افتتاحیه این جشنواره در گیلان گفت: در این مراسم علاوه بر اکران تعدادی از آثار این جشنواره از خانواده معزز دو شهید گیلانی نیز تقدیر به عمل آید.

وی افزود: تا کنون ۲۹۵ نفر از سراسر استان گیلان متقاضی اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار شده اند و قرار است به همت این افراد، فیلم های جشنواره عمار در اقصی نقاط استان گیلان اکران شود.

دبیراجرایی جشنواره مردمی عمار گیلان با اشاره به میزان استقبال هنرمندان گیلانی از این جشنواره گفت: برای اولین بار ۴۳ اثر از هنرمندان گیلانی در بخش های مختلف، اعم از مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلم داستانی کوتاه به جشنواره ارسال شده است.

ذاتی با اشاره به شیوه اکران های مردمی آثار جشنواره عمار در استان گیلان گفت: متقاضیان اکران های مردمی جشنواره عمار می توانند از طریق مراجعه به سایت ammarfilm.ir و یا ارسال نام خود و نام شهر محل سکونتشان به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ جهت برگزاری اکران های مردمی ثبت نام نمایند.

دبیر اجرایی این جشنواره در استان گیلان در پایان افزود: اکران کنندگان استانی می توانند گزارشات خود از اکران های عمومی و نیز نتایج و بازخوردهای آن را در سایت ammargilan.ir انعکاس دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه