واگذاری سرخابی‌ها به پیشکسوتان باعث ایجاد مدیریت حرفه‌ای می‌شود

با خصوصی سازی هم از برند آنها استفاده می شود و هم باشگاهداری واقعی شکل می گیرد چراکه چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم تیمداری است…

واگذاری سرخابی‌ها به پیشکسوتان باعث ایجاد مدیریت حرفه‌ای می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: این مسأله که مشخصات این پیشکسوتان چه باشد یا سهم شان چقدر باشد و یا هویت جعلی نداشته باشند مباحثی است که در حال حاضر برای ورود حوزه نظارتی مجلس زود است اما در آینده امکان‌پذیر است.

به گزارش ایلنا، ابوذر ندیمی با بیان اینکه واگذاری از طرق مختلف آدابی دارد، گفت: در نهایت سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با اجرای خصوصی‌سازی درباره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید طبق مر قانون عمل کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس درباره تخصیص ۴۹ درصد از سهم دو باشگاه به پیشکسوتان گفت: اینکه مشخصات این پیشکسوتان چه باشد یا سهم‌شان چقدر باشد و یا هویت جعلی نداشته باشند مباحثی است که در حال حاضر برای ورود حوزه نظارتی مجلس زود است، اما در آینده امکان‌پذیر است.

وی افزود: نکته مهم این است که بالاخره اصل واگذاری در حال صورت پذیرفتن است و این واگذاری به نفع کشور خواهد بود، چون افرادی که تیم دارند و برند هستند آسیب نمی‌بینند و کمتر دچار مشکلات مالی می‌شوند.

ندیمی در ادامه تصریح کرد: با خصوصی‌سازی هم از برند آنها استفاده می‌شود و هم می‌توانند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند، ضمن اینکه باشگاهداری واقعی شکل می‌گیرد چراکه چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم تیمداری است در حالیکه باشگاه یعنی مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف ورزشی.

وی در ادامه گفتگو با خانه‌ملت با بیان اینکه پیش از این پرداخت‌های دولتی به این دو تیم موجب ایجاد بدبینی تیم‌های شهرستانی می‌شد، افزود: واگذاری سرآغازی است برای فرصت سرمایه‌گذاری بخش‌های اقتصادی و البته طبیعی است از جهت اجتماعی، سیاسی، امنیتی نیز اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان با بیان اینکه با واگذاری هزینه‌ها کنترل‌شده و باشگاه‌ها به جای خریدن بازیکن خارجی شروع به تربیت بازیکن می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینکه ۴۹ درصد از این واگذاری به پیشکسوتان باشد رقم بالایی نیست چراکه اصل مدیریت در آن قسمت ۵۱ درصد خواهد بود، ضمن اینکه باید قسمتی از این واگذاری‌ها به بخش حرفه‌ای فوتبال کشور یعنی پیشکسوتان واگذار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه