داوطلبان مواظب افراد، سازمان‌ها و موسسات سوءاستفاده گر باشند

هیچ کدام از این موسسات سابقه تدریس این گرایش‌ها را ندارند و تبلیغات ۵۰ درصد از این رشته و گرایش‌ها بی‌مورد است و می‌توان گفت به نوعی کلاهبرداری است.

داوطلبان مواظب افراد، سازمان‌ها و موسسات سوءاستفاده گر باشند

مرتضی رضایی صوفی، ریس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به برخی از تبلیغات موسسات آموزشی به نام دانشگاه پیام نور در استان وسوءاستفاده این موسسات در استان گفت: هیچکدام از این سازمان‌های آموزشی مورد تایید دانشگاه پیام نور نیست و به همین دلیل از داوطلبان تقاضا می‌کنیم تحت تاثیر تبلیغ این موسسات قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه در سال جدید تحصیلی یکصد رشته و گرایش جدید به این دانشگاه اضافه شده است، افزود: هیچ کدام از این موسسات سابقه تدریس این گرایش‌ها را ندارند و تبلیغات ۵۰ درصد از این رشته و گرایش‌ها بی‌مورد است و می‌توان گفت به نوعی کلاهبرداری است.

رضایی صوفی با بیان اینکه کار گروهی در وزارت علوم مسئولیت بررسی عملکرد این موسسات را برعهده دارد، تصریح کرد: میزان تبلیغ و گسترش این موسسات نسبت به دو سال گذشته کاهش یافته است.

ریس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به تحصیل ۳۵ هزار دانشجو در ۲۲۰رشته و گرایش در دانشگاه‌های پیام نور سراسر استان، اذعان کرد: در سال تحصیلی جدید یک هزار و ۸۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش شدند.

وی از آغاز ثبت نام آزمون پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز خبر داد، گفت: علاقمندان از ۱۴ تا ۲۰ مهر می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.Org مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

رضایی صوفی خاطرنشان کرد: ۲۹ آذر ماه آزمون داوطلبان برگزار و هفته اول بهمن ماه نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد:همه افراد واجد شرایط برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند در کنکور فراگیر نیز شرکت کنند، همچنین افرادی که دوره لیسانس را تا ۳۱ شهریور به اتمام برسانند می‌توانند برای ورودی مهر ۹۳ در این آزمون شرکت کنند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه