شهردار منتخب اتاق فکر تشکیل دهد

وی با بین اینکه اعضای شورای شهر در ظرف ۶۷ روز گزینه اصلح شهرداری را انتخاب کردند افزود: از شهردار منتخب می خواهم با تشکیل اتاق فکر و دعوت از صاحب نظران از تجارب، طرح ها، ایده ها و برنامه های دوستان در جهت برون رفت از مشکلات و معضلات موجود بهره گیرند.

شهردار منتخب اتاق فکر تشکیل دهد

به گزارش هشت دی نیوز،‌ محمد حسین واثق کار گرنیا با بیان اینکه سازمان رهنگی ورزشی شهرداری رشت برای برگزاری فرا خوان عمومی برایطراحی و ساخت مادی از حضوربا شکوه مردم در روز ۸دی و نصب آن در میدان شهدای ذهاب اقدام کند اظهار داشت:کمیته نامگذاری شورا یکی از میادین شهردا را به نام ۸دی نامگذار ی کند.

شهردار منتخب اتاق فکر تشکیل دهد

وی با بین اینکه اعضای شورای شهر در ظرف ۶۷ روز گزینه اصلح شهرداری را انتخاب کردند افزود:  از شهردار منتخب  می خواهم با تشکیل اتاق فکر و دعوت از صاحب نظران از تجارب، طرح ها، ایده ها و برنامه های دوستان در جهت برون رفت از مشکلات و معضلات موجود بهره گیرند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در ادامه تصریح کرد: از مسئولان نمایندگان مجلس و وزارت کشور تقاضا دارم با توجه به اینکه شورا به وظیفه خود در جهت تعیین شهردار عمل کرده است نسبت به تسریع در صدور حکم شروع به کار شهردار منتخب در کوهتاترین زمان ممکن اقدام شود.

کارگر نیا با بیان اینکه  از کلیه متصدیان خبرنگاران رسانه های مجازی اعم از سایتها و پایگاه های خبری و جرای که در این مدت به اطلاع رسانی در ست و به موقع  به شورا کمک کردند تشکر می کنم گفت:از محدود رسانه هایی که هدفی جز تخریب و ایجاد شکاف و اختلاف بین اعضای شورا و مسئولین شهرداری ندارند  تقاضا دارم بیش از این کام مردم را تلخ نکنند و به آرای منتخبین مردم احترام بگذارند و در شرایط سخت به شورا و شهرداری کمک کنند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بی نام
چطور روت شد به کاظمی بگی اصلح؟ اونم زمانی که گزینه ای مثل دکتر طالع هم تو لیست تون بود؟؟؟
فری
واسه رشت کاظمی هم زیادیه
در حاشیه