موسوی و کروبی باید عذرخواهی کنند

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: امید این است که این آقایان(موسوی و کروبی) تعقل کنند و ۲ کار را انجام دهند؛ یکی اینکه دشمنان را از خود ناامید و آنها را محکوم کنند و سپس عذرخواهی کنند.

موسوی و کروبی باید عذرخواهی کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جهان، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص واکنش‌ خانواده مهدی کروبی نسبت به سخنانش درخصوص ۹ دی،گفت: بنا نیست به هر موضوع از طرف هر کسی پاسخ دهم. به هرحال ممکن است آنها هم ناراحت باشند.

وی افزود: ملاک حال فعلی افراد است. پیام ۹ دی برای همه روشن بود و ما هم وظیفه داریم پیام ۹ دی را به نسل جوان امروز بگوییم.

رئیس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه مسئله حصر یک موضوع قانونی است و شورای امنیت ملی به این جمع‌بندی رسیده و قضیه کاملا قانونی است، تصریح کرد: از سوی دیگر حصر یک مسئله حفاظتی است؛ به هر حال ممکن است افراد ناآگاه، چه مزدور خارجی و چه احمق داخلی در کشور دردسرهایی برای آزادی محصورشدگان به وجود آورند و برای جلوگیری از این آسیب آنها در حصر حفاظتی قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام اکرمی اضافه کرد: نکته سوم درخصوص حصر این است که حصر این آقایان به نوعی مصلحتی است که اینها در خلوت خود کمی تعقل کنند که چه خطا و خلافی انجام داده‌اند و چرا ۸ ماه کشور دچار کشمکش شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید این است که این آقایان(موسوی و کروبی) تعقل کنند و ۲ کار را انجام دهند؛ یکی اینکه دشمنان را از خود ناامید و آنها را محکوم کنند و به آنها بگویند که مسائل ما داخلی است و ربطی به خارج ندارد.

حجت‌الاسلام اکرمی گفت: کار دومی که باید انجام دهند، این است که عذرخواهی کنند و انشاءلله مورد قبول قرار بگیرد و ماجرا ختم به خیر شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه