هر شهرستان که مکان مستقل و بدور از معارضین داشته باشد در اولویت تدفین شهدای گمنام قرار خواهد داشت

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه نیمه تمام بودن برخی از حرم شهدا در مناطق استان از مسئولین خواستار رسیدگی بیشتر در اجرای این پروژه عظیم فرهنگی شد.

هر شهرستان که مکان مستقل و بدور از معارضین داشته باشد در اولویت تدفین شهدای گمنام قرار خواهد داشت

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ جلائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، با بیان اینکه تاکنون ۱۰۵ شهید گمنام در گیلان تدفین شده اند اظهار کرد: شهدای گمنام در ۲۳ نقطه استان تدفین شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پس از تدفین شهدای گمنام در مناطق تعیین شده کار ساخت حرم شهدا توسط هیأت امنا که متشکل از فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئول بنیاد شهید، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مربوطه انجام می‌گیرد ،فت: برای ساخت حرم شهدا بودجه خاصی وجود ندارد و تنها از ردیف بودجه شهرستانی اعتبارات لازم تامین می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شهرستان‌های فومن، ماسال، رضوانشهر، آستانه اشرفیه و صومعه سرا و … در انتظار تدفین شهدای گمنام هستند گفت: هر شهرستان که مکان مستقل و بدور از معارضین داشته باشد در اولویت تدفین شهدای گمنام قرار خواهد داشت.

سرهنگ جلائی با بیان اینکه حرم شهدا تنها برای خواندن فاتحه بنا نشده است، گفت: حرم شهدا که از آن به عنوان مرکز فرهنگی دفاع مقدس یاد می‌شود یکی از اصلی‌ترین مراکز برای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است.

وی با تاکید بر اینکه نیمه تمام بودن برخی از حرم شهدا در مناطق استان از مسئولین خواستار رسیدگی بیشتر در اجرای این پروژه عظیم فرهنگی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: از آن جایی که یکی از کارکردهای در حوزه شهری اضافه کردن یک مرکز فرهنگی شهری است بنابراین می توان گفت که حرم شهدای گمنام یکی از مراکز مهم فرهنگی شهری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این قسمت بدور از معارضینشو متوجه نمیشم ینی چی؟ یکی توضیح بده
رهرو در پاسخ به
یعنی کسی نیاد اینجایی که دارین دفن میکنین واسه من و راضی نیستم
در حاشیه