حیا زدایی توسط مانکن های پشت ویترین/در صومعه سرا کسی با مانکن های منشوری کاری ندارد+عکس

مانکن‌های ویترین مغازه‌ها بیشتر از ارائه لباس به ترویج مدهای نامناسب می پردازند که کاملا در خلاف با فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی است و متاسفانه مسئولین توجهی به این قضایا ندارند.

حیا زدایی توسط مانکن های پشت ویترین/در صومعه سرا کسی با مانکن های منشوری کاری ندارد+عکس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران‌نیوز،وقتی در خیابان های شهر قدم میزنید با مغازه هایی روبرو میشوید که گویا به حرفه ترویج بی حجابی مشغولند و سخت در تلاشند تا از یکدیگر در این کار پیشی بگیرند.

مانکن‌هایی که با ژست‌های تبلیغاتی و لباس‌هایی که هیچ شباهت و سنخیتی با فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ندارند،‌ مغرور و بی‌تفاوت، غیرت و تعصب خانواده‌ها را به تمسخر گرفته‌اند.

در برخی پاساژها و مجتمع‌های تجاری  که وارد می‌شوی، مانکن‌ها بدون حجاب و روسری با موهای رنگارنگ و لباس‌هایی که هیچ تعریفی در فرهنگ این مرز و بوم ندارد بدحجابی را به فروش گذاشته‌اند.

مانکن های پشت ویترین ها در بیشتر شهرهای کشور به ویژه شهر ما، این روزها وقیح و بی حیاتر از همیشه شده اند تا به این طریق، هم پول بیشتری نصیب فروشنده کنند و هم خواسته یا ناخواسته، بدپوششی و عریانی را ترویج کنند. ژست برخی از این مانکن ها و حالت هایی که ساخته شده یا قرار گرفته اند، به اندازه ای نامتعارف و زشت است که حتی به تنهایی هم نمی شود ایستاد و به آن نگاه کرد چه رسد به همراه خانواده .

مانکن های باربی با حجابی برگرفته از غرب در ویترین اکثر این مغازه ها خود نمایی می کند و این مانکن ها آنقدر جذاب هستند که قند را در دل هر خانمی برای پوشیدن این لباس ها آب میکند.

در جامعه اسلامی ما دیدن چنین مناظری اصلا جالب نیست و به سادگی می توان فهمید دشمن در جنگ نرم خود چقدر حساب شده عمل کرده است و در مقابل مسئولین چقدر حساب نشده به جلو حرکت میکنند، جالب آن است که بدانید مسئولین شهر تا کنون برخورد قاطعی با این فروشندگان نداشته و آنها را به حال خود ول کرده اند.

امیدواریم مسئولان در مقابل این جنگ نرم دشمن دست به کار شوند و فکری به حال مغازه‌های شهرخود کنند و برخورد قاطعی با آن دسته از افرادی که قانون شکنی کرده و در اماکن عمومی ، بی حجابی و بی حیایی را ترویج می کنند انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه