در ۹ماه گذشته؛ ابوالفضل و فاطمه بیشترین فراوانی نام را در بین نوزادان سیاهکلی داشته اند

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سیاهکل با بیان اینکه در حال حاضر صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه مکانیزه به صورت اجباری نمی باشد، گفت: اعتبار کارت های ملی قدیمی، تا پایان سال ۹۴ تمدید شده است.

در ۹ماه گذشته؛ ابوالفضل و فاطمه بیشترین فراوانی نام را در بین نوزادان سیاهکلی داشته اند

صالح اصغری رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سیاهکل در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل ضمن تبریک هفته ثبت احوال، فعالیت های ۹ماهه این اداره را در سال ۹۳ تشریح کرد.

asghari_sabt_ahval_dar_siahkal (2)

وی اظهار کرد: در این مدت ۴۰۶ ثبت ولادت و صدور شناسنامه و ۲۴۵ مورد ثبت وفات در مهلت قانونی در این شهرستان به ثبت رسیده است. ۲۸۲ مورد نیز تعیین و تکلیف اسناد راکد انجام شده است که ۱۶۴ مورد آن مربوط به ثبت فوت افرادی بود که وفات آنها به ثبت نرسیده بود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سیاهکل با بیان اینکه در حال حاضر صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه مکانیزه به صورت اجباری نمی باشد، تصریح کرد: در ۹ماه گذشته تعداد یک هزار و ۳۶۳ شناسنامه مکانیزه جهت عکسدار نمودن، تعویض و المثنی درسیاهکل به ثبت رسیده است.

اصغری با بیان اینکه اعتبار کارت های ملی قدیمی، تا پایان سال ۹۴ تمدید شده است، افزود: در این مدت یک هزار و پنجاه فقره درخواست صدور کارت هوشمند ملی انجام شده است و مابقی مردم شهرستان سیاهکل نیز می توانند با مراجعه به سایت www.ncr.ir به دفاتر پیشخوان دولت، نسبت پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی خود اقدام نمایند.

وی در رابطه با فراوانی نام نوزادان سیاهکلی گفت: از ابتدای سال ۹۳ تا کنون، در بین نوزادان پسر، ابوالفضل با ۱۱ مورد، محمدطاها با ۱۰ مورد و امیرعلی با ۸ مورد و در بین دختران نیز فاطمه با ۱۵ مورد، یسنا با ۱۱ مورد و زهرا با ۷ مورد بیشترین فراوانی نام را داشته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه