وحدت و انسجام تتشیع و تسنن تالش ناگسستنی است

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش گفت: تمامی مسلمانان باید اتحاد و انسجام خویش را حفظ کنند و با اتحاد وانسجام خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وحدت و انسجام تتشیع و تسنن تالش ناگسستنی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، بهرام خوشحال رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش در رابطه با هفته وحدت، اظهار کرد: پبروزی انقلاب اسلامی را مدیون ” وحدت” امت اسلامی هستیم و به ثمر رسیدن خون شهیدان نهضت را در سایه یکپارچگی ملت ایران بر محور ” ولایت فقیه” و رهبری امام بزرگوارمان می دانیم، که ما را در سایه اسلام وبر پایه ایمان، جمع کرد و هدایت نمود.

وی با بیان اینکه همه میدانیم با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، حساسیت دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف و پراکندگی در میان مسلمانان بیشتر شد، افزود: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به خوبی درک کردند که دو مذهب تشیع و تسنن هر اندازه بتوانند دیدگاه‌های خود را به یکدیگر نزدیک کنند، تأثیر بسیار مهم و ارزشمندی در عزت و سربلندی مسلمان در جهان کنونی خواهند داشت و توطئه‌های هر روزه آن‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.

وی تالش را دارای وحدت مثال زدنی خواند و تاکید کرد: مردم مسلمان و ولایتمدار تالش به پیروی از منویات ورهنمودهای روشنگرانه حضرت امام خمینی (ره) که درارتباط با وحدت مسلمین که فرموده اند :” ما با مسلمین اهل تسنن یکی هستیم. اگر کسی کلامی بگوید که باعث تفرقه بین ما مسلمانها بشود بدانید که یا جاهل است یا از کسانی است که می‌خواهد بین مسلمانان اختلاف بیندازند. قضیه شیعه و سنی اصلاً در کار نیست ما همه با هم برادریم. ” وحدت و انسجام باهم دارند ودرکمال مسالمت وبرادری واخوت درکنار هم ودست دردست هم ، حافظ وپشتیبان انقلاب اسلامی بوده ودربرابردسایس وتوطئه های دشمنان ایستاده اند.

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش، گفت: هفته وحدت ، هفته پبمان با راه اسلام و خط امام فقیدمان ، حضرت روح الله (ره ) است و اداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش به منظور گرامیداشت حماسه نهم دی با همراهی وهمدلی هنرمندان انجمن های فرهنگی وهنری این اداره برنامه های متنوع فرهنگی وهنری را اجرا می نماید . برگزاری نمایشگاه خوشنویسی حبل الله ، برگزاری مسابقه فرهنگی ، اجرای جنگ شادی وحدت ، برگزاری نمایشگاه نقاشی اعتصام و تهیه بروشور و پرده نویسی وتبلیغات محیطی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت اجرا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه