گیلان رتبه ۲۳ سرانه ورزشی در کشور را دارا است/ بی ثباتی شغلی دو سوم کارکنان اداره ورزش و جوانان گیلان

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، گفت: گیلان با برخورداری از پتانسیل های غنی در حوزه نیروی انسانی در عرصه ورزش قهرمانی در بحث سرانه ورزشی رتبه ۲۳ کشوری را دارد.

گیلان رتبه ۲۳ سرانه ورزشی در کشور را دارا است/ بی ثباتی شغلی دو سوم کارکنان اداره ورزش و جوانان گیلان
 به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از «دیارباران»، مسعود رهنما در نشست رؤسای هیئات ورزشی گیلان با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، روئسای هیئات ورزشی را بازوی فنی اداره ورزش و جوانان نامید و گفت: گیلان با برخورداری از پتانسیل های غنی در حوزه نیروی انسانی در عرصه ورزش قهرمانی در بحث سرانه ورزشی رتبه ۲۳ کشوری را دارد.

وی با رونمایی از ظرفیت گیلان در حوزه ورزش، تصریح کر: ورزشکاران ملی پوش گیلانی در رقابت های آسیایی، المپیک و پاراالمپیک توانستند با کسب مدال های رنگارنگ در ورزش کشور نقشی تأثیرگذار داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به نرخ یک درصدی بودجه ورزش استان، اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان می تواند با بررسی تأثیرگذاری ورزش گیلان در رشد و ارتقاء ورزش کشور در حوزه برخورداری از اعتبارات لازم از ثروت ملی صاحب سهم بودجه ای شود.

رهنما با تشریح ضعف های موجود در بدنه ورزش گیلان، با توجه به رشد حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور، اظهار کرد: در حوزه ورزش فعالان این عرصه در بحث درآمد زایی از ساختار محدودی برخوردارند و وضعیت تعدادی از فعالان ورزش استان در بحث استخدامی هنوز مشخص نیست.

وی در خاتمه با تاکید بر بی ثباتی شغلی بیش دو سوم کارکنان فعال اداره ورزش و جوانان گیلان، خاطرنشان کرد: این مشکل در بدنه اداره ورزش و جوانان کمبود ها و مشکلات فراوانی را برای فعالان حوزه ورزش گیلان پدید آورده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه