۹ دی روز تجلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است

امام جمعه ماسال در همایش ۹دی شهرستان رضوانشهر گفت:در فتنه این سال، گروهی عامل آمریکا و اسراییل بودند و گروهی دیگر نیز فریب خورده دشمن شدند و در کنار این دو عده ای نیز تشخیص دادند ساکت باشند و این عده نیز به نظام و اسلام خیانت کردند.

۹ دی روز تجلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رضوان خبر ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در همایش بزرگ ۹ دی شهرستان رضوانشهرگفت: آن چیزی که ۹ دی ۸۸ را در دل تاریخ ماندگار کرد حرکت عظیم مردم ولایتمدار در دفاع از ارزشها بوده است.

موسوی در ادامه گفت: ۹ دی یک فتنه پیچیده ای بود که به نتفه انقلاب منتقل شده بود و دستگاه های امنیتی به موقع جلوی این حرکت نحص را گرفتند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره با حوادث سال ۸۸ گفت: در فتنه این سال، گروهی عامل آمریکا و اسراییل بودند و گروهی دیگر نیز فریب خورده دشمن شدند و در کنار این دو عده ای نیز تشخیص دادند ساکت باشند و این عده نیز به نظام و اسلام خیانت کردند.

امام جمعه ماسال افزود: دشمنان و بدخواهان نظلام  بعد از انقلاب فتنه و توطئه های بسیاری نظیر زیر سوال بردن رفراندوم انتخابات بعد از پیروزی انقلاب ، سازماندهی برخی از روحانیون برجسته در مقابله با افکار امام(ره) و دوقطبی کردن کشور که عصاره همه این فتنه ها جمع شد و خود را در فتنه ۸۸ نشان داد.

وی همچنین تاکید کرد : سران فتنه بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند ولی در واقع هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اولین اقدام مقام معظم رهبری بعد از انتخابات جهت خنثی کردن آشوب دشمنان فراخوانی آقای موسوی در دفتر خود بود که وی را به آرامش و پرهیز از آشوب طلبی دعوت کردند و دومین اقدام نیز سخنرانی در خطبه های نماز جمعه بود که به عنوان فصل الخطاب بود و بساط فتنه و فتنه گر را در هم پیچید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه