ادارات بدون سرپرست ماسال از بلاتکلیفی در می آیند

فرماندار ماسال از تعیین تکلیف ادارات بدون سرپرست شهرستان ماسال در طی هفته های آتی خبر داد.

ادارات بدون سرپرست ماسال از بلاتکلیفی در می آیند

به گزارش ۸دی نیوز، محمود قاسم نژاد در گفتگو با ماسال نیوز و در پاسخ به این سوال که تکلیف اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال که بدون سرپرست اداره می شود چه زمانی مشخص می گردد گفت: درخواست ما درباره این اداره این بود که قبل از انتقال رئیس اداره به تالش، تکلیف اداره در ماسال مشخص شود با این حال، اداره کل محترم بنا به مصالحی در این انتقال تعجیل کردند.

وی افزود: هم اکنون آقای موسوی رئیس پیشین اداره هفته ای یکی دو روز از اداره صنعت و تجارت ماسال سرکشی می کنند که البته برای ما قانع کننده نیست.

قاسم نژاد تأکید کرد: ما از اداره کل صنعت و معدن خواستیم یک نفر نیروی کارکرده و باتجربه را به عنوان رئیس اداره به ماسال بفرستند.

فرماندار ماسال ادامه داد: تاکنون چند گزینه برای ریاست اداره معرفی شده اند اما تعدادی از اینها دفعه اولی است که رئیس اداره می شوند و ما اصرار داریم کسی به اینجا بیاید که سابقه مدیریت داشته باشد.

وی  ضمن تأکید بر انتخاب فردی با تجربه برای ریاست اداره صنعت و معدن و تجارت ماسال گفت: در تلاش هستیم تا انتهای هفته آینده گزینه مورد نظر ریاست این اداره نهایی و معرفی شود.

فرماندار ماسال همچنین درباره اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز گفت: از حدود سه ماه قبل، اوقاف ماسال که حالت نمایندگی داشت تبدیل به اداره شده است و هم اکنون درباره تعیین اولین رئیس این اداره پیگیر هستیم و در تلاشیم تا ۱۰ روز آینده رئیس جدید اداره مشخص شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه