همایش میثاق در دانشگاه فرهنگیان گیلان برگزار شد+ تصاویر

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گیلان در سالن همایش بنت الهدی صدر با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه با سخنرانی سردار محمدی برگزار گردید.

همایش میثاق در دانشگاه فرهنگیان گیلان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش هشت دی نیوز، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گیلان در سالن همایش بنت الهدی صدر با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه با سخنرانی سردار محمدی برگزار گردید.

4

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین چهری مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان گیلان ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت یوم ا… ۹دی به این نکته اشاره داشتند که با هماهنگی های به عمل آمده و با وجود همه همت ها و ارداه هایی که دست در دست هم داده تا دانشگاه فرهنگیان گیلان پردیس بنت الهدی صدر میزبان ۲شهید گمنام قرار گیرند که ان شاله در ۱۳ اسفندماه همزمان با ایام فاطمیه در رشت تشییع خواهند شد.

  2

فرمانده سپاه قدس گیلان: ضمن تبریک ایام الله ۸ و ۹ دی ماه، این روز ها را منشاء بصیرت دانسته و بر لزوم پاسداری از آن تاکید نمودند.

ایشان در سخنرانی خود به ضرورت دشمن شناسی و بررسی پیامد های فتنه ۸۸ پرداختند.

سردار محمدی، آگاهی و اطلاع از حوادث مختلف جامعه و حضور به موقع در تمام صحنه ها و صف آرایی در برابر تهدیدات دشمن را امری همیشگی و مستمر بیان داشتند و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل تهدیدات و تحریم های آمریکا را در زمانی که خیلی از کشور ها از خط مشی دیکته شده آمریکا پیروی می کنند را نمونه ای از مقاومت ملی عنوان نمودند و تاکید داشتند که این ایستادگی از نشانه های ناکارآمدی تمامی توطئه های آمریکا حکایت دارد.

1

ایشان بهانه های مذاکرات هسته ای، تحریم های اقتصادی و مداخلات سیاسی آمریکا در امور کشورمان را از نشانه های دشمنی آشکار آمریکا با ملت ایران نام بردند و بر لزوم هوشیاری و آگاهی کامل مردم در برابر این دشمن و اقداماتش تاکید نمودند.

سردار محمدی جریان فتنه ۸۸ را ناشی از همین دشمنی ها عنوان کردند و افزودند : اوج لجاجت سران فتنه عدم پایبندی به قانون کشور بود. سران فتنه با دروغ های واهی مردم را به تحریک علیه رهبری و قانون اساسی  و نظام اسلامی نمودند.

هتک حرمت به ساحت مقدس اهل بیت،افزایش تحریم ها،افزایش مداخلات سیاسی آمریکا در امور کشور ، آشوب در طبقات جامعه و آسیب به جایگاه ایران به عنوان یکی از قدرتهای منطقه را از پیامدهای این فتنه قلمداد کردند.

3

سردار  محمدی به نقش کشور های منطقه در کمک به اهداف آمریکا و کشور های اروپایی از جمله کشور عربستان به عنوان یک کشور اسلامی حامی دشمنان اشاره داشتند و افزودند: عربستان با فروش نفت به قیمت غیرواقعی خود سعی در ایجاد بحران در اقتصاد ایران با کمک دشمنان را دارد.

سردار محمدی، نبرد ملت ایران را نبرد استمرار ارزش ها عنوان کردند و افزودند که نبرد ما با آمریکاست و اگر از آرمان های خود عقب کشی نماییم فرصت را برای یکّه تازی آمریکا و متحدانش هموار ساخته ایم.

در پایان این همایش دانشجویان پردیس های دانشگاه فرهنگیان گیلان طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت ۹دی، انزجار خود را از دشمنان نظام اعلام داشتند و آمادگی خود را جهت حضور در تمام صحنه های انقلاب بیان داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
...
سلام همایش خوبی بود.
در حاشیه