۹دی هرهفته باید تکرار شود/دشمن درتلاش خواباندن توطئه فتنه۸۸ است

معاون فرهنگی تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ یک حادثه تلخ و خیانت آمیز است گفت: باید زوایای مختلف این فتنه بررسی شود.

۹دی هرهفته باید تکرار شود/دشمن درتلاش خواباندن توطئه فتنه۸۸ است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ،سردار محمدعلی آسودی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس گیلان از بسیاری از استان ها پیشتاز بود افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز گیلان پیش قراول شد ودر محکومیت قتنه گران جلوتر از سایر استان ها به میدان آمد.

وی با بیان اینکه این حضور منسجم و زودتر مردم گیلان یک افتخار است تصریح کرد: حوادث وفتنه های دشمنان را نباید هرگز فراموش کرد و دشمن سعی می کند تا این توطئه بزرگ و پیچیده به دست فراموشی سپرده شود.

معاون فرهنگی تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ یک حادثه تلخ و خیانت آمیز است گفت: باید زوایای مختلف این فتنه بررسی شود.

آسودی با تصریح بر اینکه فتنه ۸۸ ناگفته های بسیاری دارد افزود: حماسه ۹دی انقلاب سوم ملت قهرمان ایران است و بنابراین هر روز هر هفته و هر ماه باید تکرار شود چراکه کل یوم عاشورا و کل الارض کربلااست و هر روز باید لعنت شوند همه دشمنان اسلام و همه آنهایی که در جریان فتنه نقش داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه فریب جوانان و دروغ گفتن به آنها کاری نابخشودنی و مذموم است افزود: اینها جوانان مردم را فریب دادند و ما نباید این امر را فراموش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گروهی امروز می گویند فتنه ۸۸ بدون برنامه ریزی بود و این افراد گول خوردن و ساده لوحی کردند تصریح کرد: مستندات نشان می دهد که این فتنه با برنامه ریزی قبلی است و دشمنان اسلام از سال ها قبل به دنبال ضربه به انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان انقلاب در خلیج فارس آن چنان ضربه ای به استکبار و امریکا زده اند که برق از سرش پریده است خاطرنشان کرد: آمریکا خود اعلام کرده است که پاسداران انقلاب اسلامی کابوس وحشتناکی برای او شده اند.

آسودی افزود: روزی آمریکا برقدرت بود و اگر ناو های آن از اقیانوس آرام حرکت می کرد ۴۰ کشور بر خود می لرزیدند ولی امروز فرزندان ما کاری کردند که ناو هواپیما برآمریکا در تنگه هرمز می ترسند از مسیر اصلی بروند.

معاون فرهنگی تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: هر شناوری که وارد خلیج فارس می شود نیروی دریایی سپاه مشخصات آن را می گیرد اما جوانان ما غرور آمریکار را بیشتر لگد مال کردند و اعلام شد از این به بعد باید به ما فارسی جواب دهند و اگر نمی توانید مشکل خودتان است و اگر فارسی جواب ندهید شمارش معکوس شروع می شود.

وی با تاکید بر اینکه شاخ آمریکا شکسته شده است گفت: امروز امریکا و اروپا دریافته اند که از راه نظامی و اقتصادی نمی توانند به ما ضربه بزنند پس از راه اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی می کنند

معاون فرهنگی تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری زیپ عروسک پوشالی شیر مانند آمریکا را پایین کشید و از آن موشی در آورد

آسودی گفت:امروز گزوهی می گویند امام حسین حر را بخشید شما هم سران فتنه را ببخشید چرا برعکس مسائل را جلوه می دهید چرا نمی گویید حر پشیمان شد و توبه کرد و محضر امام آمد و گفت توبه کردم و باید شما از حر یاد بگیرید سذان فتنه باید از رهبر انقلاب و خانواده شهدا عذر خواهی کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای داخلی وخارجی ۹دی فزود: مهم ترین ویژگی نهم دی ماه خود جوش بودن و مردمی بودن آن بود این حماسه بصیرتی و ولایی بود و ۸۵ درصد کسانی که به موسوی و کروبی رای دادند برگشتن و اظهار پشیمانی می کردند

آسودی تصریح کرد: مردم در آن روز دادگاهی تشکیل دادند و موسوی و کروبی را محاکمه کردند ور ای صادر کردند که آنها مفسد فی الارض هستند و باید اعدام شوند ولی رفعت اسلامی و رهبر انقلاب شمال حال آنها شد انها را حصر خانگی کردند و امروز انها طبکارند.

وی با بیان اینکه رای مردم در حماسه ۹دی این بود که سران فتنه مفسد فی الارض هستندگفت:از دستاوردهای داخلی دیگر ۹دی این بود که ایران اسلامی تهدید را به فرصت تبدیل کرد و این تهدید را به زمین دشمن انداخت

وی بیداری اسلامی را از دستاوردهای بین الملی حماسه ۹دی  و انقلاب سوم دانست و گفت: ایجاد جنبش های مردمی در کشورهای اروپای یو آمریکایی  دیگر دستاورد حماسه نهم دی است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ضیابری
مادر شهید عظیم صدیقی دار فانی را وداع گفت
در حاشیه