پذیرش اینترنتی انواع درخواست تأسیس شرکت و مؤسسات غیرتجاری

مدیرکل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد واملاک کشور از آغاز به کار پذیرش اینترنتی انواع درخواست تأسیس شرکتها و مؤسسات غیرتجاری از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد.

پذیرش اینترنتی انواع درخواست تأسیس شرکت و مؤسسات غیرتجاری
به گزارش ۸دی، مرتضی ادب مدیرکل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری این سازمان با اشاره به آغاز به کار پذیرش اینترنتی انواع درخواست تأسیس شرکتها و مؤسسات غیرتجاری از ابتدای شهریور ماه سال جاری گفت: از این پس متقاضیان می توانند از طریق اینترنت و با مراجعه به آدرس اینترنتی http://irsherkat.ssaa.ir انواع درخواست تأسیس شرکتها و مؤسسات غیرتجاری را اعلام کنند.
وی استانداردسازی انواع درخواست ها برای تأسیس شرکتها و مؤسسات غیرتجاری بر اساس فرمت های سریع و آسان پیش بینی شده در سامانه را از جمله مزایای اجرای این طرح برشمرد.
مدیرکل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: اجرای تکالیف بند «۵۶» قانون بودجه سال ۱۳۹۲، ممیزی سریع انواع درخواست ها، ساماندهی نظام اخذ مجوزهای قانونی و فهرست بندی آنها و ساماندهی انواع مدارک مورد نیاز از دیگر مزایای اجرای این طرح است.
وی تسـریـع در انــواع ثبت تأسیس و زمینـه سـازی ارتقاء رتبه شــروع کسب و کــار و ایجاد ساختار راهنمای کامل خدمات گیرندگان را در پورتال تخصصی اداره کل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری به آدرس http://sherkat.ssaa.ir را از نتایج اجرای این طرح برشمرد که از جهات مختلف قابل توجه است.
ادب گفت: بر همین اساس در سامانه پذیرش اینترنتی انواع صورتجلسات تغییرات که در مردادماه سالجاری شروع بکار کرده است، ۷ هزار درخواست تغییرات که توسط متقاضی ارسال شده پذیرش نهایی شده است.
وی افزود: با در نظر گرفتن حداقل دو مراجعه حضوری برای ارائه هر درخواست تغییرات با اجرای این طرح از ابتدای مردادماه سالجاری از ۱۴ هزار سفر درون شهری جلوگیری شده و این تنها یک شاخص هزینه ای است و آثار گوناگون دیگری از جمله کمک به سلامت اداری، سرعت در انجام امور و رضایتمندی بیشتر مراجعین را نیز به همراه داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه