ابزار آلات مدیریت بحران در آستارا ضعیف است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: ابزار آلات لازم برای مدیریت بحران در مواقع اضطراری در شهرستان آستارا رضایت بخش نیست.

ابزار آلات مدیریت بحران در آستارا ضعیف است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  آستاراخبر سرهنگ پاسدار محمد علی علیزاده در نشست ستاد مدیریت بحران آستارا افزود: خدمات دهی شایسته به مردم باید در دستور کار خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا با توجه به موقعیت خاص باید از امکانات و تجهیزاتی خاصی نیز برخوردار باشد ، اظهار کرد: در آتش سوزی های اخیر در فصل تابستان با کمبود تجهیزات لازم مواجه بودیم که مشکلاتی نیز در راه اطفای سریع حریق به وجود آمد.

وی ادامه داد: حضور و خدمات رسانی به موقع بسیجیان در موارد متعدد آتش سوزی در جنگل های آستارا قابل ستایش بود که انتظار می رود دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان نیز در هنگام بروز حوادث طبیعی با هم افزایی امکانات و تجهیزات وارد عمل شوند.

وی خواستار اختصاص یک فروند بالگرد امداد و نجات در مواقع اضطراری شد و اظهار کرد: تجهیزات امداد و نجات هر چه قدر پیشرفته تر و کامل تر باشد به همان اندازه در مدیریت بحران با همدلی نیروی انسانی موفق عمل خواهیم کرد.

وی خواستار تکمیل دیواره رودخانه مرزی آستاراچای شد و گفت: تکمیل این رودخانه از جمله دغدغه های اساسی شهروندان و اهالی روستاهای باغچه سرا ، خشکه دهنه و جلال آباد است که با ورود به فصل زمستان اهمیت وجود آن دیواره بیشتر احساس می شود.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه وجود یک داروخانه شبانه روزی به هیچ وجه جوابگوی مراجعه کنندگان یک شهرستان توریستی نیست ، ادامه داد: با پیش آمدن شرایط احتمالی بحران با وقوع یک حادثه طبیعی این خلا بیشتر احساس خواهد شد پس شایسته است با عنایت مدیریت ستاد بحران نسبت به ایجاد داروخانه شبانه روزی دیگری در بندر مرزی آستارا اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه