تصویر بصیرت بی نظیر مردم در حماسه ۹دی تجلی یافت

تصویر بصیرت بی نظیر مردم در حماسه ۹دی تجلی یافتمجمع بسیج شهرستان آستارا با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۹دی اعلام کرد: بصیرت و مجاهدت های فداکارانه ملت ایران اسلامی در حماسه باشکوه ۹دی تجلی یافت.

تصویر بصیرت بی نظیر مردم در حماسه ۹دی تجلی یافت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستاراخبر در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد.

در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال  ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹دی ۸۸ نقش برآب شد.

مجمع بسیج شهرستان آستارا ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت ها و بصیرت بی نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه بار دیگر با آرمان های الهی امام راحل عظیم الشان و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی) تجدید میثاق می کند و اعلام می دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب بکار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه