۹ دی ایستادگی ملت ایران در مقابل حرمت‌شکنان بود

فرماندار شهرستان لاهیجان در نخستین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: نهم دی ایستادگی ملت ایران در مقابل حرمت‌شکنان بود و پاسداشت حرمت ائمه اطهار بوده است.

۹ دی ایستادگی ملت ایران در مقابل حرمت‌شکنان بود

به گزارش «لاهیجان» ، کاظم کسرایی با اشاره به دو رویداد ۸ و ۹ دی‌ماه سال ۸۸ اظهار کرد: استان گیلان یک روز زودتر به صحنه آمد و در حفاظت از کیان اسلامی و علی‌الخصوص اعتقادات شیعه و ولایت‌فقیه دفاع و پشتیبانی کرد.

این مسئول بابیان اینکه حادثه‌ای که در سال ۸۸ اتفاق افتاد که باعث شد مردم سراسر کشور در نهم دی به صحنه بیایند افزود: مردم با حضور خود درواقع جلو همه‌کسانی که حرمت‌شکن بوده و اسائه ادب به ائمه اطهار کردند ایستادگی خود را نشان دادند.
کسرایی ضمن دعوت مردم به حضور یکپارچه در مراسم نهم دی ساعت ۱۰ صبح فردا در مسجد جامع لاهیجان خاطرنشان کرد: حضور مردم میثاق مجدد در ارتباط با پیوند امت و ولایت است که در جهت استمرار این نهضت حرکت کنیم که پایه‌گذار آن امام راحل به پشتوانه ملت بوده است.
فرماندار لاهیجان ادامه داد: بابیان اینکه عزت، اعتبار، استقلال، آزادی و شرف و بزرگی که امروز داریم از این انقلاب سرچشمه گرفته است یادآور شد: افتخار بزرگی که نصیب ملت ایران شده است افتخار آقایی است که امام راحل به ما هدیه داده است.
کسرایی با تأکید بر این مطلب که اگر هجمه‌های گسترده دشمن به‌سوی ملت ایران نباشد باید به انقلاب شک کرد خاطرنشان کرد: دلیل آماج دشمن بودن از آغاز انقلاب تاکنون ایستادگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام است.
وی تصریح کرد: این عزت و افتخار ملت ایران است که در زیر چتر ولایت حرکت کرده است ولی مشاهده می‌کنیم با توجه به انقلابانی که در دنیا و کشورهای عربی به وقوع پیوسته است به دلیل نداشتن رهبریت منسجم و زیر چتر ولایت نبودن دچار چه گرفتاری‌هایی شده‌اند.
کسرایی دشمن‌شناسی و انسجام ملت ایران را یک رمز موفقیت دانست و افزود: اگر دشمن احساس کند که ما وحدت و انسجام نداریم بر ما غلبه خواهد نمود ولی در این کشور با توجه به سلیقه‌های مختلف سیاسی وقتی پای منافع ملی و اسلامی باشد همه به صحنه خواهند آمد همانطوری که در ۸ سال دفاع مقدس آمدند و به این افتخار می‌کنیم.
فرماندار لاهیجان دهه فجر را بهانه‌ای یادکرد که بتوانیم به خود و مردم اعلام کنیم که چه عظمتی را از برکت انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم.
وی ضمن هشیاری مردم و بابیان اینکه اگر غفلت کنیم بسیاری از مشکلات به وجود خواهد آمد ادامه داد: آنچه انقلاب برای مردم انجام داده است باید توسط مسئولین برای مردم تبیین و مطرح شود که امروزه ایران اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه