ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در هفته ناجا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در هفته ناجا سال ۱۳۹۲ خبر داد.

ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در هفته ناجا

به گزارش ۸دی نیوز سرهنگ سید تقی امینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در هفته ناجا سال۱۳۹۲ خبر داد .

  سرهنگ سید تقی امینی  گفت:پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در راستای ترویج فرهنگ قوانین و مقررات راهنمایی و حفظ حقوق شهروندی، خودرو و موتورسیکلت هایی را که به علت ارتکاب تخلفات رانندگی و یا در اجرای طرح های ویژه ترافیکی توسط راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ منتقل شده اند و مدت زمان توقف آنها سپری نشده است را در ایام هفته ناجا از تاریخ   ۱۳ مهر تا ۱۹ مهر ترخیص می نماید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: دارندگان خودرو و موتورسیکلت های توقیفی می توانند با در دست داشتن مدارک در مدت تعیین شده به پلیس راهنمایی و رانندگی  محل توقف  وسیله نقلیه مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه مربوطه اقدام نمایند.

سرهنگ امینی در پایان تصریح کرد: تسهیلات مذکور مشمول خودرو وموتورسیکلت هایی که بنا به دستور مراجع قضایی و یا به علت ارتکاب جرایم دارای شاکی خصوصی برای توقیف می باشند،ابلاغ نشده و لازم است توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه