مجمع نمایندگان استان گیلان حماسه بزرگ ۸دی سال۸۸ را گرامی داشت+ متن بیانیه

با فرارسیدن یوم الله ۸ و ۹دی مجمع نمایندگان گیلان بیانیه ای را به تحریریه ۸دی نیوز ارسال کرد که در ادامه شرح داده شده است.

مجمع نمایندگان استان گیلان حماسه بزرگ ۸دی سال۸۸ را گرامی داشت+ متن بیانیه

به گزارش ۸دی نیوز، با فرارسیدن یوم الله ۸ و ۹دی مجمع نمایندگان گیلان بیانیه ای را به تحریریه ۸دی نیوز ارسال کرد که به شرح زیر است:

حماسه بزرگ ۹دی ۱۳۸۸ صحنه تجلی دین مداری و ولایتمداری ملت قهرمان و موقعیت شناس ایران اسلامی بود که فتنه گران و دشمنان این ملت و انقلاب را مایوس کرد و نشان اد که انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران ریشه در قیام کربلا و عاشورای حسینی دارد و ملت ایران در حمایت از ولی و مولای و رهبر خود یکپارچه در صحنه حاضر است.

آری ۹ دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. ۹دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش نظامش و سالار شهدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز شد.

سه عامل حضور آگاهانه با مردم، ایمان انقلابی و اطاعت از رهبری رمز بقای جمهوری اسلامی باشد و قوت قلب مسلمانان منطقه و همه مشتاقان انقلاب اسلامی را پدید آورد. و به حق توانست موج جدیدی از بیدار اسلامی را در دل ملتهای مسلمان بوجود آورد.

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانیم که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما از مشتهای گره شده و قلبهای داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.

بر آفرینندگان این روز بزرگ درود می فرستیم و بار دیگر با شهیدان خونین کفن انقلاب اسلامی عهد می بندیم که پرچمی را که برافراشته اند همواره زنده نگهداریم و پاسدار حریم ولایت بوده و هدایتهای پیامبر گونه مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم.

محمود شکری

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه