سران فتنه امنیت ملی را زیر سئوال بردند

وی با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه ۸۸، گفت رأفت اسلامی نظام را با سران فتنه شاهد هستیم.

سران فتنه امنیت ملی را زیر سئوال بردند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام جمال یاری در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در آستانه سالروز هشتم و نهم دی ماه گفت: نهم دی ماه روزی ماندگار با رنگ و بوی وحدت و ولایت مداری در تاریخ انقلاب اسلامی در جریان مبارزه با توطئه های رنگارنگ دشمن در راستای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

۸ دی سالروز حماسه گیل مردان است

وی با اشاره به معرفی حماسه نهم دی ماه به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، بازخوانی علل شکل گیری فتنه ۸۸ را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: رسانه ملی و سایر رسانه های مکتوب و مجازی در راستای افشاگری و پرده برداری از سیمای زشت استکبار جهانی در این مسیر باید قدم های گسترده ای بردارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در مورد پیامد های فعالیت سران فتنه و وابستگان آنها بعد از حماسه نهم دی ماه، اضافه کرد: مدیران ارشد کشوری در کنار دولت مردان و افراد تأثیرگذار با نقش محوری در سیاست های کلان کشور، باید مراعات ورود دوباره افراد زاویه دار با نظام را در حضور بر مسند امور کرده و مراقب فعالیت های آن ها باشند.

یاری با تاکید بر لزوم بررسی تحرکات حامیان فتنه در کشور و بررسی شخصیت و عملکرد حامیان سران فتنه، ابراز کرد: هر فردی را نمی توان با برچسب فتنه محکوم کرد و از سوی دیگر افراد خدمت گذار به نظام جمهوری اسلامی باید در عمل از این شخصیت سیاسی و اجتماعی خود رو نمایی کنند.

سران فتنه امنیت ملی را زیر سئوال بردند

وی با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه ۸۸، گفت رأفت اسلامی نظام را با سران فتنه شاهد هستیم.

وی اظهارکرد: سران فتنه که به عنوان عروسکان در دست دشمن در راستای تخریب انقلاب اسلامی خسارات مالی و جانی بسیار ی به نظام وارد کرده و امنیت ملی را زیر سئوال بردن نباید به جریان مدیریت های خورد و کلان کشور بر گردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسینی
[...] الان ایشان برای ما از فتنه سخن میگوید. خیلی جالبه نمردیم و چیزها دیدیم.
در حاشیه