انتظار ما از صدا و سیمای مرکز گیلان این است تا کارهای انجام شده در دیلمان را به خوبی برای مردم بازگو کند

فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره به پخش برنامه دریچه از شبکه باران صدا و سیمای مرکز گیلان در رابطه با دیلمان تأکید کرد: صدا و سیما می بایست بر حسب وظیفه رسانه ای خود مشکلات را برای رفع شدن آنها بازگو کند، اما این برنامه در مصاحبه هایی که در دیلمان انجام داد به صورت یکطرفه عمل کرد.

انتظار ما از صدا و سیمای مرکز گیلان این است تا کارهای انجام شده در دیلمان را به خوبی برای مردم بازگو کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  درسیاهکل، رحیم حیدری فرماندار سیاهکل در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن خیر مقدم به سردار حزنی فرماندار قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیاء برای حضور در این جلسه در رابطه با حماسه ۹ دی ماه اظهار کرد: این راهپیمایی نشان داد که اگر ما دارای نظرات مختلف در نظام باشیم، اما بعضی از مسائل خطوط قرمز را برای ما به تصرف می کشند و همگان نیز با سلایق مختلف آنها را رعایت می کنند.

heydari_farmandar_dar_siahkal

وی با اشاره به حضور زودتر مردم ولایتمدار گیلان در هشتم دی ماه، گفت: در هشتم دی ماه تمامی مردم گیلان و در ۹ دی نیز مردم سراسر کشور، خارج از خطوط سیاسی به صحنه آمدند و یکبار دیگر به نظام جمهوری اسلامی رأی بله دادند و اعلام کردند که فصل الخطاب فرمایشات مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای اداری شهرستان سیاهکل با اشاره به پخش برنامه دریچه از شبکه باران صدا و سیمای مرکز گیلان در رابطه با دیلمان تأکید کرد: صدا و سیما می بایست دردها را در کنار درمان نشان بدهد، اما متأسفانه در این برنامه به صورت غیر منصفانه فقط کاستی ها در دیلمان به تصویر کشیده شد.

حیدری با بیان اینکه امیدوارم صدا و سیمای مرکز گیلان رویه خود را اصلاح کند، افزود: صدا و سیما می بایست بر حسب وظیفه رسانه ای خود مشکلات را برای رفع شدن آنها بازگو کند، اما این برنامه در مصاحبه هایی که در دیلمان انجام داد به صورت یکطرفه عمل کرد.

وی با اشاره به انجام پروژه تثبیت بستر محور سیاهکل به دیلمان، گازکشی در شهر و ۱۰ روستا، برق رسانی، آبرسانی و ایجاد راه روستایی در نقاط مختلف این بخش، ساخت درمانبسر و خدمات بهداشتی و … در طول ۳۵ ساله گذشته در بخش دیلمان گفت: در این برنامه دیلمان را طوری نشان دادند که تمام خدماتی که بعد از انقلاب در بخش مذکور انجام شده نادیده گرفته شد و هیچ خدماتی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای مردم خوب این بخش انجام نشده است.

فرماندار شهرستان سیاهکل یادآور شد: من قصد داشتم در این برنامه توضیحاتی ارائه بدهیم، اما دست اندرکاران این برنامه اعلام کردند که شهردار دیلمان می بایست پاسخ سئوالات را بدهد. در زمانی که فرخی قصد پاسخگویی داشت، سئوالات را به سمت آسفالت شهر بردند و زمان کافی برای پاسخگویی به شبهات وارد شده را به وی ندادند.

حیدری با تأکید بر اینکه رسانه ملی یک سایت نیست که بتواند هرجور که می خواهد فعالیت کند، ابراز کرد: اگر من این برنامه را به صورت اتفاقی نمی دیدم و توضیحاتی در آن ارائه نمی شد، ممکن بود که مورد سوء استفاده رسانه های معاند و ضد انقلاب قرار بگیرد.

وی افزود: انتظار به حق و طبیعی از صدا و سیما به عنوان رسانه ملی این است که افکار عمومی را از عملکردها و ضعف ها به طور منصفانه آگاه سازد.

فرماندار شهرستان سیاهکل بیان کرد: من از مدیران و مسئولان شهرستان سیاهکل و بخش دیلمان می خواهم تا کارهای انجام شده در دیلمان و مقدمه چنی هایی که برای ورود به فصل زمستان در منطقه کوهستانی دیلمان برای مردم خونگرم این منطقه انجام شده است را در این جلسه بازگو کنند.

حیدری در رابطه با عدم حضور نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: ندیمی بسیار علاقه مند بود که در این جلسه شرکت کند، اما به دلیل شرکت کردن در جلسه مهمی در تهران، نتوانست خود را به جلسه شورای اداری سیاهکل برساند.

به گزارش خبرنگار درسیاهکل، در این جلسه حسین یکتا بخشدار دیلمان ضمن تأیید سخنان فرماندار گفت: پس از پخش برنامه دریچه در این هفته، تعدادی از مردم دیلمان به من مراجعه کردند و گفتند که ما کارهای انجام شده در این بخش را در مصاحبه خود بیان کردیم، اما هیچکدان از آنها پخش نشده است.

حسن امیدوار نیاول رئیس اداره آب و فاضلاب شهری سیاهکل نیز ضمن بیان فعالیت های انجام شده در دیلمان، گفت: من بزرگ شده دیلمان هستم و برنامه دریچه را نیز در این هفته مشاهده کردم.

وی تأکید کرد: افرادی که در این برنامه از مشکلات شهری دیلمان سخن گفتند، هیچکدام ساکن شهر دیلمان نبوده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه