مسئله دستگیری دکتر قلابی صحت ندارد/شما سایت های خبری از قبل سناریو چیده بودید!

برای پیگیری خبر منتشر شده در سایت با عنوان “ دستگیری دکتر قلابی در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا” با ریاست بیمارستان صومعه سرا آقای دکتر خصوصی تماس حاصل کردیم و خواستار توضیح این مسئله برای مردم شدیم که با برخورد تعجب آوری رو برو شدیم.

مسئله دستگیری دکتر قلابی صحت ندارد/شما سایت های خبری از قبل سناریو چیده بودید!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، بارها این جمله به حق را شنیده ایم که ” رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند ” و این نشان از رسالت پر اهمیت رسانه هاو خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی درست و صحیح برای پیشبرد اهداف و آرمان های یک ملت دارد.

برای پیگیری خبر منتشر شده در سایت با عنوان “ دستگیری  دکتر قلابی در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا” با ریاست بیمارستان صومعه سرا آقای دکتر خصوصی تماس حاصل کردیم و خواستار توضیح این مسئله برای مردم شدیم که با برخورد تعجب آوری رو برو شدیم.

دکتر خصوصی ضمن تکذیب این خبر آن هم با لحنی بسیار تند که در شأن یک پزشک و یک مدیر نیست  شروع به متهم دانستن رسانه های منتشر کننده این خبر کرد و گفت: شما(سایت های منتشر کننده این خبر) از قبل سناریویی چیده ایید و اکنون در حال اجرای آن هستید و من نمیگذارم که این اقدام صورت گیرد.

این در حالیست که سرهنگ آقاجانی رئیس نیروی انتظامی صومعه سرا ضمن تایید خبر دستگیری دکتر قلابی در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا  به خبرنگار واران نیوز گفت: متهم پس از دستگیری به بازداشتگاه منتقل شد و امروز با قرار وثیقه به مبلغ ۷۰ میلیون ریال آزاد شد.

 

چه طور میشود که دکتر خصوصی (برادر نماینده شهرستان صومعه سرا)  علاوه بر توهین به پایگاه های خبری کل ماجرای دستگیری این فرد کلاهبردار را تکذیب میکند و میگوید چنین چیزی در بیمارستان امام خمینی رخ نداده، ولی فرمانده نیروی انتظامی از بازداشت این فرد خبر میدهد؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه