فرزندی از فرزندان گیلان نیازمندکمک شماست+ تصاویر

در ۷۵ کیلومتری مرکز گیلان و در یکی از محروم‌ترین روستاهای این استان مهدی۱۲ ساله به دلیل نداشتن هزینه درمان بیماری سرطان با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

فرزندی از فرزندان گیلان نیازمندکمک شماست+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان» ، مهدی  پسربچه ۱۲ ساله ای است که مثل همه هم سن و سالانش باید این روزها در انتظار اولین برف زمستانی باشد تا شال و کلاه کند و مثل همه رفقایش از برف بازی در اطراف خانه لذت ببرد و یا شاید هم در فکر خرید لباس عید.

مهدی بنیاس ساکن روستای سیاه منسه بالا از توابع دهستان لات لیل شهرستان لنگرود در خانواده ای مستضعف زندگی می کند که شغل پدرش مسافرکشی است.

جواد بنیاس پدر مهدی با چشمانی نگران از آینده و دستانی پینه بسته به خبرنگار «لاهیجان» گفت:به دلیل بی اشتهایی و خستگی مفرط نیمه های تیرماه امسال مهدی را به دکتر بردم .نتیجه آزمایش مایع نخاعی مشخص کرد پسرم در چنگال بی رحم سرطان خون اسیرشده است.
مهدی-بنیاس (۲)

در این هنگام مادر مهدی که اشک در چشمانش حلقه زده با گفتن این جمله “که هنوز ۱۲ ساله ش تمام نشده” به خبرنگار ما گفت: بعد از این ماجرا مهدی را به بیمارستان ۱۷ شهریوررشت منتقل کردیم و سریعا او را در بخش خون بستری کردند. برای خون ریزی بینی او را دوبار به تهران بردیم که هردو بار مورد عمل جراحی بینی قرار گرقت.

یکی از مسئولین بیمارستان در گفتگو با خبرنگار «لاهیجان» گفت:با توجه به مخارج بالا و طول درمان سه ساله این بیماری،پیش بینی می شود که خانواده مهدی نتوانند از پس هزینه های درمان این بیماری برآیند و جمع آوری کمک های مالی برای او امری ضروری است. با توجه به اینکه محک بسیاری از فاکتورها را تسویه می کند اما هزینه درمان مهدی فراتر از این حرفهاست.

دکترسلیمی پزشک مهدی نیز گفت که وی باید سه سال به طور مداوم تحت درمان قرار بگیرد.

مهدی بنیاس نیازمند یاری ماست.

شماره کارت:۵۸۹۲۱۰۱۰۴۲۶۴۷۰۶۱  به نام جواد بنیاس ، بانک سپه شعبه املش.

مهدی-بنیاس (۱)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی ازرشت
نصب صندوق صدقات کمیته امداددرکناردرب این خانه هم درنوع خودش جالب است!
در حاشیه