مسئولیت حمل جان و مال و نوامیس مردم بر عهده دست اندکاران حوزه حمل و نقل است

آیت الله قربانی با اشاره به روحیه خدمت و امانت داری در راهداران و کارکنان حوزه حمل و نقل افزود: مسئولیت حمل جان و مال و نوامیس مردم بر عهده دست اندکاران حوزه حمل و نقل است و انها باید دقت و تعهد لازم را در کار خود داشته باشند.

مسئولیت حمل جان و مال و نوامیس مردم بر عهده دست اندکاران حوزه حمل و نقل است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با دست اندکاران حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه روحیه تعهد و امانت داری باید سرلوحه هر فردی در انجام وظیفه باشد اظهار کرد: هر فردی هر وظیفه ای که دارد آن را باید به درستی انجام دهد.

وی سمبل کار ی و انجام کاری سفارشی و قربان برم های کاری را از مهم ترین در های جوامع کنونی عنوان کرد و افزود: انجام فعالیت های شغلی و مسئویت در راه خدمت به مردم نماز شب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عملی که برای رفع مشکلات مردم باشد ثواب نماز شب را دارد و راه رفتن برای حل مشکلات مردم ثواب طواف کعبه را دارد افزود: اسلام نظرش این است که هر کاری کشاورزی ؛فرمانده ارتش ،استاد دانشگاه هر کدام باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید قدر مسئولیت هایی که به ما داه اند را بدانیم و با ابزار مناسب در جهت رفع مشکلات مردم کار کنیم گفت: خدمت به مردم مهم ترین نعمتی است که خداوند به مسئولان عطا کرده است

آیت الله قربانی با بیان اینکه در تمام حوزه های تدریس نوشتن و مدیریت باید تعهد به کار وجود داشته باشد گفت: آنها که تزها و پایان نامه های خود را کپی می کنند و یا می دهند دیگران بنویسند باید وزارت علوم بررسی کند چرا که امروز چند افراد چند میلیون می دهند و تز و پایانامه خود را تهیه می کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ساخت و سازی های غیر اصولی در شهر گفت: در برف سالهای گذشته شاهد بودیم که بسیاری از ساختمان ها و سالن های عظیم استان فر روریخت

وی خاطرنشان کرد: اینکه یک ساختمان بایک زلزله چند ریشتری و یا برف از بین برود نشان می دهد که از به کار بردن مصالح لازم در ان امتناع شده است و این افراد کسانی هستند که علم به کار را داند ولی آن را در استحکام ساختمان به کار نمی برند و منافع مالی خود را مقدم می کنند.

آیت الله قربانی با اشاره به روحیه خدمت و امانت داری در راهداران و کارکنان حوزه حمل و نقل افزود: مسئولیت حمل جان و مال و نوامیس مردم بر عهده دست اندکاران حوزه حمل و نقل است  و انها باید دقت و تعهد لازم را در کار خود داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به قدرت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه  و با تاکید بر اینکه به زودی عراق و سوریه  ازلوث وجود دشمنان اسلام پاک می شودخاطرنشان کرد: امروز کشورهای منطقه دریافته اند که با کمک و یاری ایران می توانند از شر داعشی ها نجات یابند چرا که در این باره دیگر کشورها تنها حرف زدند و ایران عمل کرد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه