۹ دی حماسه پایبندی ملت به ولایت فقیه است

استاندار گیلان با تأکید بر بزرگداشت حماسه ۹ دی، گفت: ۹ دی حماسه پایبندی ملت به ولایت فقیه است.

۹ دی حماسه پایبندی ملت به ولایت فقیه است
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم: محمدعلی نجفی در نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم باید مغتنم شمرده شود، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت در بخش‌های مختلف است.

وی با تأکید بر اجرای مردم‌محور برنامه‌های بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های دولتی به صورت ویژه با ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان همکاری کنند.

استاندار گیلان، ایام‌الله دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تجلیل از ایثارگری‌های شهدا و شناخت هرچه بیشتر آرمان های آنان عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه و جماعات در ارائه تصویری درست از مبارزات انقلاب اسلامی اثرگذارند.

نجفی با اشاره به بهره‌برداری از صدها پروژه‌ عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در گیلان، خاطرنشان کرد: مردم باید در ایام دهه فجر خدمات نظام را بیش از پیش لمس کنند.

وی سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این ایام فرصت مناسب برای ایجاد  نشاط و امید در جامعه و معرفی کردن هرچه بیش‌تر این سبک زندگی است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه جشن‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پُربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود، افزود: امروز در کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه، یمن و فلسطین مردم با مسائل و مشکلات فراوانی روبرو هستند و چشم امید آنان به انقلاب اسلامی ایران است.

نجفی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب دارای پیام‌ها و مفاهیم ویژه‌ای برای آنان است و به یمن انقلاب پربرکت کشورمان و صلابت و اقتدار نظام اسلامی در جهان گرفتاری‌های این کشورها نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دهه‌ مبارک فجر فرصت مناسب برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است افزود: در این ایام مقامات کشوری برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به گیلان سفر می‌کنند.

نجفی ارائه هنرمندانه‌ دستاوردهای نظام اسلامی از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را متذکر شد و گفت: صدا و سیمای استان همواره آماده بوده است تا خدمات نظام را به شکل مطلوب ارائه دهد و به توان مدیران باز می‌گردد که بتوانند از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره بگیرند.

وی، جشن‌های انقلاب اسلامی را فرصت مناسب برای ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه عنوان کرد و گفت: در دهه‌ مبارک فجر جشن‌های انقلاب به شکل مطلوب و برای دمیدن فضای شادی و نشاط در آحاد مردم انجام پذیرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مسئولیت آذین‌بندی جشن‌های دهه‌ مبارک فجر با شهرداری‌ها است، گفت: تلاش کنیم برنامه‌های جشن‌های پیروزی انقلاب هرچه بیش‌تر بصورت مردمی برگزار شود.

نجفی بر تأکید بر اهمیت ضرورت تبین اندیشه های امام راحل (ره) و دلایل شکل‌گیری انقلاب خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی ایران باید در این جشن‌ها تبلور یابد.

وی براهمیت جایگاه روستاها در جشن‌های مردمی انقلاب تأکید کرد و افزود: در این جشن‌ها به نقش زنان و جوانان و استحکام خانواده نیز توجه شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سبک جدید اسلامی و ایرانی زندگی را پدید آورد گفت : در این ایام با همکاری صدا و سیما، رسانه و ارشاد اسلامی سبک زندگی بزرگان انقلاب به ویژه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان الگوهای حسنه ترویج شود و ترویج این سبک زندگی نجات بخش کشور از بسیاری از مسائل ومشکلات به ویژه ناهنجاری های اجتماعی است.

نجفی به در پیش بودن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: در این روز مردم بصریت خود را در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارند و ۹ دی روز انعکاس پایبندی مردم به اصل ولایت فقیه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه