اقدام سریع در زمینه متوقف شدن اجرای موسیقی زنده در تالارها، جلوگیری از اختلاط و ساماندهی تصویربرداران صورت گیرد

حجت‌الاسلام هادی شکری در جمع رستوران‌داران و تالارداران گیلان توجه به لقمه حلال را در نسل، فرزندان و آینده انسان تاثیرگذار دانست.

اقدام سریع در زمینه متوقف شدن اجرای موسیقی زنده در تالارها، جلوگیری از اختلاط و ساماندهی تصویربرداران صورت گیرد

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام هادی شکری در جمع رستوران‌داران و تالارداران گیلان توجه به لقمه حلال را در نسل، فرزندان و آینده انسان تاثیرگذار دانست.

وی با بیان اینکه رعایت حلال و حرام یک اصل است، تصریح کرد: هیچ‌کس نمی‌خواهد لقمه حرام برای خانواده‌اش ببرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان تالارها و اماکن رفاهی و رستورانی را زمینه‌ساز شکل‌گیری بخشی فرهنگ جامعه دانست و تصریح کرد: امروز برای جبران نواقص در حوزه تالارها و اماکن رفاهی اراده لازم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برطرف شدن نگرانی‌های فرهنگی عزم جدی می‌خواهد، خاطرنشان کرد: در حوزه تالارها و اماکن رفاهی برخی نواقص وجود دارد که موجب نگرانی‌هایی در عرصه فرهنگ شده است.

شکری یادآور شد: دغدغه‌های فرهنگی و دینی برخورد با محرمات را مورد تأکید قرار می‌دهد.

وی رعایت حلال و حرام را یک اصل دانست و افزود: پلیس عزم جدی برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها دارد و با تمام قدرت در مقابل ترویج منکرات ایستاده است.

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان منکرات را مقدمه‌ای برای تحریف فرهنگ کشور عنوان کرد و خواستار اقدام سریع در زمینه متوقف شدن اجرای موسیقی زنده در تالارها، جلوگیری از اختلاط و ساماندهی تصویربرداران شد.

وی با اشاره به اینکه ضرر آشکاری در آنچه خداوند حرام کرده برای ما وجود داشته است، متذکر شد: با قدرت برای اصلاح روندهای جاری تلاش می‌کنیم./فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه