آمادگی همه جانبه صداوسیمای گیلان برای نکوداشت حماسه ۸دی/ فتنه خط قرمز رسانه ملی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی این مرکز برای نکوداشت حماسه ۸ و ۹ دی از آمادگی کامل و همه جانبه رسانه استانی در این زمینه خبر داد.

آمادگی همه جانبه صداوسیمای گیلان برای نکوداشت حماسه ۸دی/ فتنه خط قرمز رسانه ملی

به گزارش ۸دی نیوز، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در آستانه حماسه بزرگ ۸ و ۹ دی ، سالروز حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی برای دفاع از حریم دین و ولایت در گفتگو با احرارگیل فتنه ۸۸ را آزمونی بزرگ برای سنجش بصیرت دانست و گفت:  مردم دشمن شناس و زمان شناس ایران اسلامی قهرمانان اصلی و برندگان نهایی این آزمون بزرگ بودند در حالیکه برخی از خواص از آن سربلند بیرون نیامدند و در پیشگاه ملت و امام راحل عظیم الشأن سرافکنده و خوار شدند .

محسن نصرپور در ادامه با اشاره به پیشتازی مردم غیور گیلان در خلق حماسه ۸ دی گفت : این پیشگامی که نشان از عمق بصیرت و ولایت مداری مردم شریف گیلان است دل رهبری معظم انقلاب را شاد کرد و مدال افتخار بی نظیری بر سینه گیلان عزیز آویخت .

وی تاکید کرد: فتنه و فتنه گران خط قرمز رسانه ملی است و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن رسانه استانی در این زمینه با کسی تعارف ندارد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی این مرکز برای نکوداشت حماسه ۸ و ۹ دی از آمادگی کامل و همه جانبه رسانه استانی در این زمینه خبر داد و گفت : بصیرت و آگاهی بخشی ، ولایت مداری و توجه به مخاطبان جدید ۳ رویکرد اصلی رسانه استانی در خصوص حماسه عظیم ۸ و ۹ دی است .

محسن نصرپور افزود : تبیین حماسه ۸ و ۹ دی به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تقویم رسمی کشور ، افزایش شناخت و قدرت تحلیل مخاطبان در خصوص مسایل انقلاب اسلامی ، افزایش درک سیاسی – جهانی رسانه و هجوم رسانه ای جنگ نرم ، فتنه شناسی ، اولویت دادن به مباحث وحدت بخش و امید آفرین ، شناخت تهاجم فرهنگی ، دشمن شناسی ، روشنفکری و افزایش بصیرت مخاطبان ، ولایت فقیه و تأثیر آن در موفقیت و پیش برد جامعه دینی ، همبستگی اجتماعی و اسلامی و امید آفرینی نسبت به آینده از موضوعات محوری است که صدا و سیمای مرکز گیلان در این ایام در برنامه ریزی هایش به آن ها توجه خاص خواهد داشت .

وی افزود : معاونت های برنامه ساز صدا و سیمای مرکز گیلان از مدت ها قبل با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه برای نکوداشت حماسه بزرگ ۸ و ۹ دی آمادگی کامل دارند و از طریق ساختاری مختلف گفتگو محور ، گزارشی ، نمایشی و تأمینی به این حماسه مهم و سرنوشت ساز خواهند پرداخت .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در ادامه با بیان اینکه مشارکت در نشست های ستاد بزرگداشت حماسه ۸ و ۹ دی و عملی کردن مصوبات این نشست ها از نکات مورد توجه رسانه استانی است گفت : مرکز گیلان در این ایام تلاش می کند با بازپخش دیدار خاطره ساز مردم غیور گیلان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز حماسه ۸ دی و نیز پخش آنونس ها و تیزرهای حماسی ، دعوت از مهمانان کشوری و استانی با هدف تبیین ابعاد حماسه ۸ و ۹ دی و ریشه یابی فتنه ۸۸ در گفتگوی ویژه خبری و دیگر برنامه های گفتگو محور ، پخش اخبار مربوط به مراسمات مختلفی که با هدف بزرگداشت این روز برگزار می شود ، پخش فیلم های سینمایی و کارهای نمایشی با این موضوع و … برای نکوداشت این حماسه سرنوشت ساز در رادیو و تلویزیون اقدام نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه