باید از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی استان حمایت شود

محمد مهدی رهبری املشی در نشست صنعت معدن و تجارت استان با بیان اینکه باید حساب آن گروه که وام خود را صرف ویلا سازی می کنند و وارد چرخه تولید نمی کنند از سرمایه گذاران واقعی و دلسوز جدا شود اظهار کرد:باید از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی استان حمایت شود

باید از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی استان حمایت شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز محمد مهدی رهبری املشی در نشست صنعت معدن و تجارت استان با بیان اینکه باید حساب آن گروه که وام خود را صرف ویلا سازی می کنند و  وارد چرخه تولید نمی کنند از سرمایه گذاران واقعی و دلسوز جدا شود  اظهار کرد: باید از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی استان حمایت شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز هر دو بخشصنعت و کشاورزی در گیلان تضعیف شده است گفت: باید راهکارهای عملی برای برون رفت از این مشکل تدوین شود.

رهبری املشی با انتقاد از تعطیلی کارخانه ها در گیلان خاطرنشان کرد: در املش یک کارخانه ریسندگی داتشیم که ۷۰۰ کارگر داشت و تعطیلی این واحد کارگران آن را گرفتار کرد و برخی از مشکلات منجر به پدید آمدن مسائل اجتماعی شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی کاهش میزان اشتغال درحوزه برنج و چای گیلان را نگران کننده عنوان کرد و افزود:اگر واحدهای صنعتی  در استان ایجاد نشود و یا واحدهای تولیدی حفظ نشوند پیامدهای اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

رهبری املشی ا بررسی و تحلیل افزایش آمار بیکاری بر افزایش آسیب های اجتماعی  تصریح کرد: امروز برخی از واحدها به دلیل تحریم ها و مسائل اقتصادی تعطیل شده اند  و باید برنامه ای برای استان تدوین شود تا از ادامه این روند کاسته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه