از استانداری گیلان به عنوان استانداری برتر و نمونه کشور در ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد

در همایش تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر گیلان در ترویج فرهنگ نماز لوح تقدیر حجت السلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به دکتر نجفی از سوی رئیس ستاد اقامه نماز استان اهدا شد.

از استانداری گیلان به عنوان استانداری برتر و نمونه کشور در ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان در همایش تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر گیلان در ترویج فرهنگ نماز لوح تقدیر حجت السلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به دکتر نجفی از سوی رئیس ستاد اقامه نماز استان اهدا شد.

 

متن لوح تقدیر که به دلیل حمایتهای استانداری گیلان در ترویج فرهنگ نماز به دکتر نجفی اهدا شد به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

استاندار محترم استان گیلان

توفیق عبادت و نماز بالاترین هدیه الهی است. خشنودی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت او بزرگترین عطیه معنوی است. پاداشی که شما با عبادت برای خود ذخیره میکنید بزرگترین پس‌انداز است حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می‌کنید. بهترین بیمه‌هاست. با این اوصاف مثل من بنده‌ای، چه می‌توانم انجام دهم و چه بگویم؟ولی برای اظهار تشکر این لوح تقدیر به جنابعالی تقدیم میگردد.

 

محسن قرائتی

 

گفتنی است همچنین در همایش روسا و دبیران شورای اقامه نماز استانداریهای سراسر کشور و سازمان های تابعه  که شهریور امسال در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد از استانداری گیلان به عنوان استانداری برتر و نمونه در ترویج فرهنگ نماز بین ۳۱ استانداری کشور تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه