کسانی که ادعا می‌کنند فتنه ۸۸ تنها یک اختلاف نظر کوچک بود، بدانند که پشت این فتنه آمریکا، صهیونیست و انگلیس بودند

امام جمعه ماسال گفت: کسانی که ادعا می‌کنند فتنه ۸۸ تنها یک اختلاف نظر کوچک بود، بدانند که پشت این فتنه آمریکا، صهیونیست و انگلیس بودند.

کسانی که ادعا می‌کنند فتنه ۸۸ تنها یک اختلاف نظر کوچک بود، بدانند که پشت این فتنه آمریکا، صهیونیست و انگلیس بودند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، حجت‌الاسلام سید هادی موسوی عصر امروز در مراسم یادواره ۱۳ شهید روستای «شالما» شفت با تسلیت شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا برای صیقل دادن بر پیکر و نورانی کردن روح است.

وی با بیان اینکه شهدا از همه چیز خود برای امنیت، آسایش و آرمش کشور گذشتند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت‌های علمی و عزت خود را مدیون شهداست.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه ادبیات ما مملو از کلمات نورانی و پاک است، تصریح کرد: هیچ کلمه‌ای مانند شهید پاک و نورانی نیست و شهدا این نورانیت را در زیر سایه اطاعت از ولایت و معامله با خدا به دست آورده‌اند.

وی با بیان اینکه دنیا در زمینه‌های علمی، صنعتی و … پیشرفت‌های خوبی را به دست آورده است، گفت: جهان غرب با این همه پیشرفتی که به دست آورده، خلأ دین و خداباوری را به شدت احساس می‌کند.

موسوی با اشاره به اینکه شهدا باورهای دینی مردم را تحکیم بخشیدند، تصریح کرد: شهدا شرایط را برای تمام افراد جامعه و پیشرفت در بحث‌های مختلف را به وجود آوردند، زیرا اگر امنیتی که شهدا با نثار خون خود به وجود آوردند نبود، هیچ پیشرفتی در جامعه حاصل نمی‌شد.

وی دوران غیبت امام زمان (عج) را بهترین دوران برای تمرین ولایتمداری دانست و افزود: کسانی که ادعا می‌کنند فتنه ۸۸ تنها یک اختلاف نظر کوچک بود، بدانند که پشت این فتنه آمریکا، صهیونیست و انگلیس بودند.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه بیداری اسلامی موجب بیداری دنیا شده بود، خاطرنشان کرد: غفلت مسلمان موجب شده که دشمنان، داعش و تکفیری‌ها را در دامن کشورهای اسلامی قرار دهند.

وی با تصریح بر اینکه تیم مذاکره کننده کشورمان باید بدانند با کسانی مذاکره می‌کنند که عاقل نیستند، متذکر شد: انتظار شهدا از همه ما این است که همراه ولایت باشیم و با تبعیت از ایشان حرکت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه