سران فتنه دادگاهی بشوند، حکمشان چیزی جز اعدام نیست/ طبق اسناد، هدف آنها براندازی کامل بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حصر سران فتنه را ناشی از رأفت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر شورای عالی امنیت ملّی تصمیم به برگزاری دادگاه آنها بگیرد، هیچ منعی وجود ندارد و با استناد به مدارکی که وجود دارد، حکمشان چیزی جز اعدام نیست.

سران فتنه دادگاهی بشوند، حکمشان چیزی جز اعدام نیست/ طبق اسناد، هدف آنها براندازی کامل بود

به گزارش ۸دی نیوز، محمّداسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به بزرگداشت حماسه بزرگ ۹ دی ماه حرکت مردم در این روز را آگاهانه عنوان کرد و گفت: این تجمع میلیونی در سراسر کشور که باعث شگفتنی سیاستمداران شد، به فتنه گران داخلی و طراحان خارجی فتنه نشان داد که مردم نسبت به نظام، ولایت و وحدت در کشور حساس هستند و منسجم پشت سر ولایت ایستاده‌اند.

 

وی با اشاره به مطالبات مردم در حماسه ۹ دی گفت: یکی از این مطالبات، ایجاد آرامش در کشور بود که به لطف خدا ایجاد شد، اما برخی لطمه‌هایی که از طرف فتنه گران به کشور وارد شد، هنوز ترمیم نشده است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس، تحریم‌ها را یکی از این لطمه‌ها دانست و گفت: فتنه گران که نتوانستند به نتیجه مورد نظر خود برسند، برای تحریم ایران، به آمریکا و صهیونیست‌ها چراغ سبز نشان دادند تا از این طریق بتوانند ضربه‌ای به ملّت وارد کنند.

 

وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: تیم مذاکره کننده و دولت باید نسبت به این مسئله حساسیت بالایی از خودشان نشان بدهند و ان شاء الله در مذاکرات جوابگوی خواسته‌های به حق مردمی که حماسه میلیونی ۹ دی را ایجاد کردند، باشند.

 

کوثری حصر سران فتنه را ناشی از رأفت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: سران فتنه اگر دادگاهی بشوند، قطعا کوچک‌ترین حکمی که در رابطه با آن‌ها می‌توان صادر کرد اعدام است، چون مدارک زیادی وجود دارد که خیانت‌های آن‌ها در جهت براندازی کامل نظام بوده و جز این چیزی دیگری دنبال نشده است؛ خیلی‌ها نیز مخصوصا بیگانگان به این مسئله اعتراف کردند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: تصمیم حصر از سوی شورای عالی امنیت ملّی گرفته شده و اگر این شورا اکنون تصمیم به برگزاری دادگاه آن‌ها بگیرد، هیچ منعی وجود ندارد و با استناد به مدارکی که وجود دارد، حکمشان چیزی جز اعدام نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه