جشنواره‌های ماهانه و فصلی مطبوعات گیلان برگزار می‌شود/ برگزاری سومین مسابقه ماهانه بسیج رسانه گیلان با موضوع بصیرت

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های موضوعی رسانه در این استان، گفت: جشنواره‌های ماهانه و فصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان برگزار می‌شود.

جشنواره‌های ماهانه و فصلی مطبوعات گیلان برگزار می‌شود/ برگزاری سومین مسابقه ماهانه بسیج رسانه گیلان با موضوع بصیرت

به گزارش ۸دی نیوز، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: نهم دی ماه سال ۸۸ یادآورد بصیرت همه جانبه مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه‌گران و ایادی استکبار جهانی است.

وی افزود: مردم گیلان پیشگام دیگر مردم ایران در هشتم دی ماه با حضور در تجمع بزرگ بصیرت، انزجار خود را از فتنه‌گران و دشمنان اسلام و جمهوریت نظام و انقلاب اعلام کردند.

 با اشاره به اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در دوران فتنه، ملت ایران را به سوی همدلی و یکدلی سوق داد، تصریح کرد: اجتماع بزرگ مردم در نهم دی ۸۸، چشم دشمنان و فتنه را کور کرد.

جهاندیده از برگزاری سومین مسابقه ماهانه رسانه‌محور سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد و گفت: این مسابقه با توجه به فرارسیدن نهم دی ماه، با موضوع انعکاس بصیرت مردمی در رسانه‌ها برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در این مسابقه نیازمند پوشش اخبار پیرامون حماسه نهم دی ماه و بصیرت ملت ایران توسط رسانه‌های مکتوب و مجازی استان است، تصریح کرد: اولویت در تقدیر رسانه‌ها تهیه بولتن خبری ویژه این ایام است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برنامه تقدیر ماهانه از رسانه‌های فعال در حوزه پوشش اخبار فرهنگی، تاکید کرد: این طرح با فراخوان آثار رسانه ای با موضوعات خاص برای هر ماه به اطلاع رسانه‌های مکتوب و مجازی استان می‌رسد.

جهاندیده تصریح کرد: رسانه‌های استان تا ۱۰ بهمن ماه۹۳ فرصت دارند، آثار خود را با مضمون اخبار مفهومی پیرامون بصیرت و دشمن شناسی مردمی به سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: مدیران رسانه‌های استان باید آثار رسانه ای خود را از طریق آدرس پستی رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان و یا به رایانامه basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال  کنند.

وی تصریح کرد: همچنین رسانه‌ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۳۳۱۸۲۳۰۵ تماس حاصل کرده و برگزیدگان مسابقه تولیدات رسانه‌ای بشقاب‌های خالی و مسابقه ماهانه رسانه‌محور آبان ماه مشخص و از برگزیدگان در تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه تقدیر می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه