سید ما در آن روزها امام خمینی(ره) بود و امروز سید ما امام خامنه‌ای است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مبارزات پیامبر(ص) با کافران و جهاد پیامبر(ص)، گفت: راهبرد مبارزه پیامبر اکرم با استکبار، مقاومت، جهاد و شهادت در راه خدا بود.

سید ما در آن روزها امام خمینی(ره) بود و امروز سید ما امام خامنه‌ای است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگرنیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدرضا تویسرکانی در یادواره شهدای کیاکلایه، با بیان اینکه پیامبراسلام تا روز قیامت اسوه و الگوی مردم بر روی زمین است گفت : خداوند در قرآن کریم بعد از خداشناسی پیامبر شناسی را به عنوان موضوع دوم با نزول هزاران آیه، راه را به مردم نشان داده است.

وی با تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، افزود: تعاون، سازش، محبت و مدارا از توصیه‌های پیامبر(ص) به خانواده‌ها و مردم بود و ایشان با جهاد در راه خدا اسلام را گستراندند و در برابر ظالمان ایستادگی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مبارزات پیامبر(ص) با کافران و جهاد پیامبر(ص)، گفت: راهبرد مبارزه پیامبر اکرم با استکبار، مقاومت، جهاد و شهادت در راه خدا بود.

تویسرکانی با بیان اینکه آرمان رسول اکرم(ص)، آزادی انسان از خرافات و بازکردن دست و پای انسان ها از زنجیر اسارت و بندگی بود اظهارکرد : امروزه تعدد شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی برای گمراه کردن مردم از مسیر اصلی که همان شعار آزادی و انسانیت است .

تویسرکانی با بیان اینکه پیامبر(ص) باید الگوی همه مردم باشد، تصریح کرد: باید ببینیم کدام گروه‌ها پرچم رسول رحمت را برداشته‌اند و سیره پیامبر را اجرا می‌کنند، امروز فرقه شیرازی در مقابل سیره رسول خدا، ضد اخلاق را در جامعه ترویج می‌کند.

وی با طرح این سوال که آیا پیامبر در مقابله با اسکتبار سازَش و لبخند و مدارا را انتخاب می کرد؟ گفت : حضرت رسول اکرم(ص)، استکبار را با مقاومت و شمشیر جهاد در راه خدا از میدان خارج میکرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت‌های فرقه‌های مختلف، افزود: این فرقه سازی راهبرد دشمنان اسلامی است و این فرقه‌ها با ترویج عزادارای انحرافی به دین ضربه می‌زند و با نفرین و لعن و فحاشی و انواع رفتارهای غیرپسندیده به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

وی با تأکید بر اینکه فرقه‌های مذکور با دلار و یورو کشورهای غربی برنامه می‌گیرد، افزود: گریه و فحاشی تدبیر فرقه‌ها برای ضربه زدن به اسلام است و تحقیر و فتنه در جامعه ایجاد می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد پیامبر رحمت در دین اسلام در مقابل ظالمان، محبت و لبخند و جهاد بوده و فرقه‌های تاسیسی از سوی دشمنان در مقابل راهبرد پیامبر، گریه و نفرت را برگزیده اند.

تویسرکانی با بیان اینکه شهادت میوه راهبرد جهاد است، خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیونی که در مراسم اربعین در کربلا شرکت کردند مدیون شهدا هستند و این راه توسط شهدا باز شد و شهدا در جنگ تحمیلی با ایستادگی در برابر دشمن، عزت امروز را رقم زدند.

وی با اشاره به انحراف در فرقه های وابسته به استکبار افزود: این فرقه ها، ضد اخلاق را در جامعه ترویج می‌کند و با راهبرد نفرت و گریه به دنبال ذلت اسلام بوده ولی راهبرد قرآن، جهاد در مقابل دشمنان اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد عامل عزت و اقتدار کشور است، تصریح کرد:  دشمن همواره دشمن است و مذاکره ایرادی ندارد ولی دیدید که غرب با توطئه عربستانی آمریکایی نفت ۱۰۵ دلاری را به کمتر از ۶۰ دلار کاهش دادند.

تویسرکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هرگز علیه سنی، یهود و مذاهب دیگر شمشیر نمی‌کشد، گفت: شمشیرهای انقلاب اسلامی ایران بر علیه استکبار و برای نابودی ظلم است،

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای رسیدن به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد سختی کشیده است، افزود: سید ما در آن روزها امام خمینی(ره) بود و امروز سید ما امام خامنه‌ای است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا با خون خود جهاد کردند، تصریح کرد: شهدا در آخرت دارای مقاوم والایی هستند و باید مواظب باشیم دشمنان و فتنه‌گران مسیر ما را تغییر ندهند.

تویسرکانی با تاکید بر اینکه کسانی که در مسئولیت‌های مختلف قرار می‌گیرند مراقب باشند، افزود: چطور می‌شود که عده‌ای مسیر را قبول ندارند و مشکل ساز می‌شود،  زمانی که ما در آن قرار داریم زمان ظهور مهدی(عج الله) است.

وی با بیان اینکه، مخالفان ولایت فقیه، طاغوتی هستند تاکید کرد : کسانی ادعا میکردند که اثر خون شهدا چه بوده است که باید بدانند جهانی شدن انقلاب انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی در تمام دنیا، همان اثر خون شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) کبیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه