آتش خشم ایرانیان از جنایات کاخ سفید بر پرچم آمریکا + عکس

در روزهایی که اخبار مذاکره دولتمردان با مقامات آمریکایی در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد، نماز جمعه امروز تهران بیش از جمعه های قبل، حال و هوای ضدآمریکایی به خود گرفته بود.

آتش خشم ایرانیان از جنایات کاخ سفید بر پرچم آمریکا + عکس

به گزارش  ۸دی نیوز، مردم نمازگزار تهران ضمن رساتر سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، پس از اتمام نماز جمعه نیز در دو مسیر درب جنوبی دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب، و مسیر درب شرقی به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کردند و از مسئولین دولت درخواست کردند پشت پرده معامله در حال انجام با آمریکا را به طور شفاف برای ملت بازگو کنند.

برخی شعارهای مردم در راهپیمایی خیابان انقلاب عبارت بودند از: «رابطه با آمریکا / یک خواب بی تعبیر است»، «سازشگری با شیطان / خیانت است به قرآن»، «حیثیت انقلاب / دشمنی با آمریکاست»، «مرگ بر آمریکا / مرگ بر اسرائیل».
همچنین برخی جوانان با در دست گرفتن طرح های گرافیکی مرتبط و جملاتی از امام راحل و رهبری، و نیز تصاویر مشترک مسئولین آمریکایی و اسرائیلی، هشدار دادند که در مورد مبارزه با ظلم و بعد استکبارستیزی انقلاب اسلامی به هیچ کس اجازه کوتاهی و سازش نخواهند داد.
آتش زدن نمادین پرچم آمریکا و توزیع نشریات تحلیلی مرتبط، از دیگر برنامه های اجرا شده در هر دو راهپیمایی مردمی نمازگزاران تهرانی بود.
شایان ذکر است مطابق اخبار رسیده به کمیته صیانت از منافع ایران، مردم نمازگزار در نمازهای جمعه سراسر کشور من جمله شیراز، قم، مشهد بابرپایی تجمعاتی مشابه نسبت به تلاش های اخیر برای حذف شعار مرگ بر آمریکا و تامین نظر دولت های غربی در پرونده هسته ای اعتراض کردند.
IMG15432809
منبع: رجا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه