بربری هم ۱۰۰۰تومانی شد!/ قیمت جدید سایر نان ها

قیمت نان باز هم زیاد شد. این در حالیست که نوبخت در ابتدای شروع افزایش قیمت نوبخت از افزایش حداکثر ۲۵ درصدی سخن به میان آورده بود.

بربری هم ۱۰۰۰تومانی شد!/ قیمت جدید سایر نان ها

به گزارش ۸دی نیوز، قیمت نان باز هم زیاد شد. این در حالیست که نوبخت در ابتدای شروع افزایش قیمت نوبخت از افزایش حداکثر ۲۵ درصدی سخن به میان آورده بود.

اما به یکباره پس از چندین بار تغییر، قیمت هر قرص نان بربری و سنگک به ۱۰۰۰ تومان رسید که این افزایش ۲.۵ برابری قیمت نان مورد اعتراض مردم واقع شده است.

n00159867-r-b-000

مدیرکل اقتصادی استانداری گیلان در گفتگو با فارس این افزایش قیمت را تایید کرده و گفت: قیمت نان لواش بلند ۲۰۰ تومان، لواش گرد ۲۵۰ تومان، تافتون ۵۰۰ تومان و سنگگ و بربری ۱۰۰۰ تومان تعیین شده است.

این مسئول تغییر وزن چانه در خبازی‌های آزادپز را از دیگر موارد ذکر کرد و گفت: وزن چانه نان در نانوایی‌های آزادپز بالا رفته به طور مثال وزن چانه نان بربری دولتی ۴۷۵ گرم بوده که به ۶۵۰ گرم در آزادپزها رسیده است.

حال با این حجم تغییر در نان که غذای اصلی خانوارهای ایرانی است مشکلاتی دامن گیر عامه مردم خواهد شد که امید است به زودی مرتفع شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بی شناسنامه
مگر سرت به تنت زيادي كرده است يك مشت بي سواد بي شناسنامه كه ازجاهاي خاص تغذيه ميشوند دولت راتخريب ميكنند وميگويند نان گران شده چشمهايتان رابازكنيد كجانان گران شده چرادروغ ميگوييد نان نميخواهيدبر به جهنم چرا تهمت ميزنيد روحاني اول ديماه
الفتی
خدایا به تو پناه میبریم . . .
ناهید
شیب ملایمه دیگه جای نگرانی نیست
در حاشیه