عده‌ای در داخل کشور نمی‌خواهند مردم محکم پای انقلاب بایستند

زاکانی افزود: اگر فرهنگ شهدا، تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری توسط مسئولان پیشه شود ایران گلستان خواهد شد.

عده‌ای در داخل کشور نمی‌خواهند مردم محکم پای انقلاب بایستند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از آستان خبر، علیرضا زاکانی، با تسلیت ایام سوگواری پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: در کنار یاد این بزرگان نام و یاد شهدا را زنده نگاه می‌داریم و در شب رحلت پیامبر(ص) با یاد و نام شهدا زمینه نیکی آخرت خودمان را فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) پس از رحلت پیامبر دو دوره گوشه‌نشینی و دوره چهار یا ۹ ماه حکومت را سپری کردند، افزود: ایشان در این ایام با همه وجود و یاران تلاش کردند اسلام ناب را تداعی کنند و ویرانی‌هایی ناخواسته از خلفای گذشته را سامان ببخشند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امام حسن(ع) چهار تا شش ماه حکومت کرد و دوره انسجام بخشی جریان ناب اسلامی را پیشه کرد.

زاکانی با اشاره به کتاب مقام معظم رهبری با عنوان انسان ۲۵۰ ساله، گفت: ایشان در این کتاب زندگی پیامبر اسلام و زندگی امامان را بررسی کردند و به همه توصیه می‌کنم آن را مطالعه کنند زیرا برای یک انسان با فراز و فرودهایی که براساس اقتضای شرایط دارد منبع بسیار مناسبی برای رشد و تعالی است.

وی  با اشاره به دوره امامت امام حسن(ع) تا دوره امام حسین(ع)، گفت: امام حسین(ع) نقش امام حسن(ع) را دنبال و قیام کرد و در بین یاران ایشان افرادی بودند که عاشق و دلباخته این امام همام بودند و در چهره امام حسین(ع) دیدگاه خدا تجلی می‌شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند که امام حسین(ع) برای اصلاح دین و نواقصی که از خلفای گذشته باقی مانده بود قیام کردند که نتیجه‌اش یا شهادت بود یا حکومت، افزود: این همان قیامی بود که امام راحل در انقلاب اسلامی انجام داد و نتیجه قیام امام برگفته از قیام عاشورای حسینی بود.

زاکانی تاکید کرد: جریانی که امام حسن(ع)  از دل فاسد آن زمان جدا کرد و جریان داد و خون پاک امام حسین(ع) و یارانش بیدار بخشی جامعه اسلامی را در برداشت و یکی از ثمراتش انقلاب اسلامی و حرکت و قیام مردم ایران با پیروی از امام راحل بود.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم مانند دشمنانمان دروغ بگویم، جنگ روانی و سیاسی‌کاری انجام دهیم و ما نمی‌توانیم مانند آنها باشیم زیرا پیرو امام علی(ع) هستیم، گفت: انقلاب اسلامی سبب تحول بزرگی در جهان معاصر شد به طوری که بعد از ۳۶ سال مبارزه با نظام سلطه، نظام سلطه هر روز سبک‌تر و ضعیف‌تر می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در جریان راهپیمایی اربعین بیش از ۲۰ میلیون زائر از اقصی نقاط جهان وارد کربلا شدند که اینها از برکات خون شهدای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: وفاداری شما ملت بر همگان اثبات شده است و شما هستید که این اسلام ناب را به دنیا صادر می‌کنید.

زاکانی افزود: یکی از مزیت‌های شما نسبت به مسلمانان تاریخ این است که شما علاوه بر جهاد اصغر در جهاد اکبر نیز پیروز شدید، جهاد اصغر در زمان  ما پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و صدور آن به تمام دنیا بود و جهاد اکبر حفظ نظام در برابر فشار استکبارگران است.

وی گفت: درست است که در فتنه ۸۸، کشور غبار آلود شد ولی بصیرت و آگاهی جامعه توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باز هم ملت ایران را سرافراز کرد، دشمن در تلاش است راه و مسیری را که شما بنا کرده‌اید از بین ببرد.

زاکانی به مرز مشترک یمن و عربستان و بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: مسلمانان در یمن همان شعارهایی را می‌دهند که شما در راهپیمایی‌ها سر می‌دهید.

وی با اشاره به برخی از شعارها از جمله” مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل”، خاطرنشان کرد: عربستان با این همه دارایی نتوانست حریف چند صد نفر شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به هزینه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری آمریکا برای ضربه زدن به ایران و اسلام، تاکید کرد: با وجود این همه هزینه آمریکا، باز هم تمام دستاوردها به خواست خدا نصیب ایران شد.

زاکانی گفت: عده‌ای در داخل نمی‌خواهند شما محکم بر روی پای خود بیاستید و برای ضربه زدن به انقلاب ابهام ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به عدم حضور برخی از خواص در زمان‌های حساس، افزود: جایی که نیاز به آنها بود حضور نداشتند و جایی که سفره پهن بود بر سر سفره حاضر بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما تاریخ خودمان را با شهدا قیاس می‌کنیم، تصریح کرد: بین مسلمان تا مسلمان تفاوت بسیار وجود دارد، وضو گرفتن برای برخی در زمستان سخت است در حالی که شهدای ما در زمستان غواصی می‌کردند.

زاکانی افزود: اگر فرهنگ شهدا، تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری توسط مسئولان پیشه شود ایران گلستان خواهد شد.

وی مشکل تحریم را یک بحث ثانویه دانست و تاکید کرد: مشکل ما دوری از فرهنگ ایثار و شهادت است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر مقابله با تحریم‌ها یک خواست عمومی شود سختی‌ها را به راحتی می‌توان پشت سرگذاشت.

زاکانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانسته ابعاد تازه‌ای از جنگ را به رخ دنیا بکشد، اظهار داشت: زمانی ساخت پهپاد از خارج بود و دسترس ما نبود و ما برای خرید یک پهپاد از کشورهای مختلف دچار مشکل بودیم ولی با پشتکار جوانان دانشمندی همچون تهرانی مقدم‌ها و با توسل از ائمه اطهار پهپاد و موشک‌های نقطه‌زن ساختیم.

وی با اشاره به خاطرات شهید طهرانی مقدم، افزود: شهید طهرانی مقدم به بنده گفت «موشک فاتح ۱۱۰ را پس از سه روز توسل به امام هشتم در دفتر نقاشی دخترم طراحی کردم» که اکنون حزب الله مجهز به این موشک‌ها است به همین دلیل است که حسن نصرالله گفت «هیچ نقطه‌ای از اسرائیل دور از دسترس ما نیست».

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به صحبت‌های شارون درباره ایران، گفت: اگر حزب الله نبود شاید ما بارها به ایران حمله می‌کردیم.

زاکانی با اشاره به اینکه تنها ۹٫۸ درصد از واجدین شرایط در جبهه‌ها در جنگ حاضر بودند، تصریح کرد: شما توجه داشته باشید که همان ۱۰ درصد چنین افتخاری را کسب کردند به همین دلیل است که تنفر آمریکایی‌ها از مردم ما روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما باید بدانیم که میهمان انقلاب هستیم یا صاحب خانه، افزود: عده‌ای مانند زمان فتنه حرف‌هایی زدند و به فرموده مقام معظم رهبری چراغ سبز از داخل به آمریکا نشان دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه