دولت باید تذکر منتقدان را مشفقانه پاسخ دهد

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دولت باید تذکر منتقدان را به صورت مشفقانه پاسخ دهد، گفت: دولت باید تذکر را در اصلاح امور جدی بگیرد که این امر جامعه را از تنش باز می‌دارد.

دولت باید تذکر منتقدان را مشفقانه پاسخ دهد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی این شهرستان اظهار کرد: منشوری که رئیس جمهور در اولین جلسه دولت تدبیر و امید در هیئت دولت خواند، همه وزرا سوگند یاد کردند که به این منشور عمل کنند.

وی با بیان اینکه ۳۵ سال از عمر با برکت نظام گذشته و تاکنون یازده دولت را پشت سر گذاشته ایم؛ افزود: دولت گرچه با نظام یکی است ولی فاصله‌ای با هم دارند و خط قرمز ما نظام است.

454

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: اگر چیزی از دولت دیدیم که با قوانین و آرمان های نظام در تضاد بود باید به دولت تذکر بدهیم که اگر اینکار را انجام ندهیم خیانت کرده‌ایم.

صدیقی با بیان اینکه تذکر ما که با نظام و انقلاب هستیم باید دلسوزانه باشد، گفت: اگر تریبون، قلم، روزنامه و .. بر دست داریم باید تذکر بدهیم و طرف مقابل که دولت است تذکر را باید مشفقانه جواب دهد.

وی با بیان اینکه دولت باید منتقدان را قانع کند که انتقادشان صحیح نیست، تصریح کرد: اگر دولت نتوانست منتقدان را قانع کند باید آن تذکر را در اصلاح امور جدی بگیرد و جامعه را از تنش باز دارد.

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اگر منتقدان حرف بزنند و جواب مشفقانه‌ای دریافت نکنند سنگ بر روی سنگ بند نمی‌آید و همه این موضوعات باید اصلاح گردد.

صدیقی اظهار کرد: روحانی در دولت یازدهم میان وزرا از همه پیمان گرفت که به این عهد و پیمان عمل کنند و اگر به این منشور عمل کنند بسیاری از این حرف و حدیث ها که هر روز دارد زیادتر می‌شود از بین خواهد رفت.

وی افزود: حضور بیست میلیونی زائران امام حسین(ع) با پای پیاده در اربعین حسینی به کربلا معلی حضور پرمعنایی بود.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه این حضور پیام روشنی برای دولت‌های استکباری و دشمنان اسلامی داشت، گفت: داعش وقتی حضور ملت‌های مسلمان و شیعه و غیر شیعه را نسبت به آرمان‌های اباعبدالله الحسین(ع) و اسلام ناب محمدی دید، از حالت تهاجمی به حالت مدافعی درآمده است.

صدیقی با بیان اینکه این عوامل همه نشان از نزدیک بودن ظهور امام زمان(عج) است، گفت: همانطور که دشمنان در صدد تلاش برای از بین بردن دین و دور کردن مردم از دین هستند، خداوند هم برای برقراری دین خود تلاش می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ضیابری
پخت آش 10 تنی صلواتی در بقعه سیدمحمد جان ضیابر+ تصاویر
در حاشیه