اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز جرائم است

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در جمع طلاب عنوان کرد: اعتیاد به مواد مخدر سر پل و زمینه ساز جرائم و ناهنجاری های اجتماعی است.

اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز جرائم است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان»، سرهنگ “محمود قاسمی” فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان با حضور در جمع طلاب حوزه علمیه، گفت: اعتیاد به مواد مخدر سر پل و زمینه ساز جرائم و ناهنجاری های اجتماعی است و برای یک معتاد زمینه ارتکاب به جرائم همچون قتل، سرقت و ایجاد مزاحمت و دیگر جرائم فراهم تراست.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اعتیاد به موادمخدر را بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی بیان کرد و افزود: برای مبارزه با این پدیده شوم باید نقاط ضعف را شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق و قانونمند با این بلای خانمان‌سوز مبارزه کنیم‌.

وی با اشاره به تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی، اظهار داشت: قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر با شعارهای عوام فریبانه تلاش می کنند قشر جوان جامعه را گرفتار این گونه مواد نمایند در حالی که گرفتاری به مواد مخدر صنعتی بسیار خطرناک و راه بازگشت آن نیز سخت است.

سرهنگ قاسمی فعالیت های فرهنگی را امری مهم در بحث مقابله با اعتیاد دانست و ادامه داد: برای تحقق شعار پیشگیری مقدم بر درمان است بایستی همه دستگاه ها وارد عرصه و میدان مبارزه و مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از روحانیون جمع حاضر در جلسه خواست، با سخنرانی های خود در مجالس در خصوص تهدیدات مواد مخدر همچنین تقویت و نهادینه کردن معنویت و افزایش مشارکت اجتماعی در مقوله امنیت، تلاش هدفمند و موثری داشته باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه